Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn laatste "het seinhuis "

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn laatste "het seinhuis "

    toch nog eentje van Nieuwpoort ,(al had ik beloofd van niet ) maar dit heeft zo zijn reden
    ik ben het laatste jaar heel erg actief geweest op BD,maar nu heb ik besloten eens een rustpauze in te lassen
    het zal mij eens goed doen eens wat minder achter de PC te zitten en een beetje tot rust te komen ,intussen zal ik nieuwe energie en inspiratie opbouwen
    moest het toch zijn dat ik een foto heb die absoluut wil delen met jullie ,maak ik wel even een uitzondering
    ik zeg geen vaarwel maar tot ziens
    dank aan al diegene die zich inspannen om uren aan een stuk te spenderen om zoveel mogelijk foto's te voorzien van commentaren,
    wordt soms wel eens onderschat
    Last edited by bopatje; 24 januari 2014, 20:31.

  • #2
    Re: mijn laatste "het seinhuis "

    Ik respecteer je beslissing Patrick, maar vind het zeer zeer jammer, net nu we op goed op dreef zijn geraakt en we samen nog plannen hadden om meer foto uitstappen te maken!
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

    Comment


    • #3
      Re: mijn laatste "het seinhuis "

      Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
      Ik respecteer je beslissing Patrick, maar vind het zeer zeer jammer, net nu we op goed op dreef zijn geraakt en we samen nog plannen hadden om meer foto uitstappen te maken!
      ik stop niet met foto's maken hoor Kristof ,wel het internet laat ik even rusten ,dus laat die plannen maar gewoon komen , ik heb er zelf ook nog die we kunnen delen

      Comment


      • #4
        Re: mijn laatste "het seinhuis "

        weer een mooie opname al ist water wat te traag voor mij.
        en een tijdje wat rustiger aan doen kan geen kwaad, zeker je nu weer aan het werk gaat.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: mijn laatste "het seinhuis "

          Bedankt voor je reacties op men foto's bopatje, hoop jullie op een van de foto uitstappen eens in levende lijve te kunnen ontmoeten, kijk er echt naar uit om met de mensen achter "foto's" te spreken.

          M.v.g
          ReneRaw

          Comment


          • #6
            Re: mijn laatste "het seinhuis "

            Ik begrijp en respecteer je keuze Patrick, heb het zelf ook vorig jaar gedaan
            Een rustpauze is het beste om de batterijen weer op te laden en nieuwe inzichten te krijgen
            Alvast veel suc6 !

            grts
            Sieg

            Trouwens, mooie opname
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: mijn laatste "het seinhuis "

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik stop niet met foto's maken hoor Kristof ,wel het internet laat ik even rusten ,dus laat die plannen maar gewoon komen , ik heb er zelf ook nog die we kunnen delen
              alé, dan ist goe
              zou jammer zijn je foto's en commentaren hier niet meer te zien!
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: mijn laatste "het seinhuis "

                In ieder geval dan een mooie afsluiter.
                Jij ook bedankt voor al dat moois ! Even rustig aan, kan een mens goed doen, hoor. En in deze hobby, schaad je er niemand mee.
                Maar kijk wel uit naar je terugkomst !
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: mijn laatste "het seinhuis "

                  Een internetpauze nemen..allé gij
                  Maar doe jij dat maar..kan zeker eens geen kwaad en hopelijk zien we je binnenkort weer terug met van die prachtige plaatjes!!

                  Foto vind ik niet slecht...alleen heb al veel mooiere van je gezien....deze is ook ietske te veel verscherpt.
                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: mijn laatste "het seinhuis "

                    Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                    Een internetpauze nemen..allé gij
                    Maar doe jij dat maar..kan zeker eens geen kwaad en hopelijk zien we je binnenkort weer terug met van die prachtige plaatjes!!

                    Foto vind ik niet slecht...alleen heb al veel mooiere van je gezien....deze is ook ietske te veel verscherpt.
                    Gr Pascale
                    Ik volg hier... We gaan je hier missen, Patrick!
                    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: mijn laatste "het seinhuis "

                      Deze is niet slecht maar zoals anderen al zegden, we waren al dingen gewoon van u die meer aanspraken
                      maar ik heb het geduld om uit te kijken naar jouw nieuwe oogst ... wanneer ? dat beslist jij hé
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: mijn laatste "het seinhuis "

                        Ik ken dat ... "internetmoeheid".
                        Maar ik heb altijd genoten van je mooie foto's en het respect dat je toonde voor andermans werk.
                        Ook in dit subforum kijk ik uit naar je come back, want je was echt wel goed bezig.
                        Grtz, Manuel.

                        ps: vind deze foto ook wel mooi hoor

                        Comment


                        • #13
                          Re: mijn laatste "het seinhuis "

                          Een mooie voorlopige afsluiter.
                          Geniet van uw rustperiode !
                          Mvg.

                          Comment


                          • #14
                            Re: mijn laatste "het seinhuis "

                            Mooi gedaan. Kan het volledig begrijpen dat je even een rustpauze inlast. Zelf heb ik ook een 1,5 jaar dit gedaan en pas nu weer onlangs actief. Zal je goed doen

                            Comment


                            • #15
                              Re: mijn laatste "het seinhuis "

                              Schiet in je rustpauze internet maar een aantal prachtplaten dan...Tegen de tijd zien we zier wel weer terug.
                              Vooral de voorgrond van deze door de sluitertijd is mooi.
                              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                              MIJN WEBSITE

                              Comment

                              Working...
                              X