Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto kopen op internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto kopen op internet

    Hoi,

    We willen thuis een kamer opleuken met een stukje fotobehang.
    We weten welke foto we willen, maar als we die via google zoeken is die veel te laag van kwaliteit.
    Meestal is die 76 of 92 dpi.
    Het zou minimaal 300 dpi moeten zijn.

    Nu heb ik eens zitten zoeken en een passende foto gevonden via http://nl.123rf.com/photo_5069587_se...et-kersen.html.

    Het probleem bij die site is dat je credits moet aankopen. Je kan die enkel in pakketten kopen.
    We willen slechts één afbeelding kopen, maar hebben dan nog veel credit te veel.

    Heeft iemand een oplossing. Een plaats waar je bijvoorbeeld per foto kan kopen ofzo?

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Foto kopen op internet

    je koopt dan toch de TIFF hoop ik? dat je wat vrijheid hebt om het laten af te printen? en je kan dan toch gewoon per 20 credits kopen?
    toch niet overdreven veel te veel...
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Foto kopen op internet

      Euhm,

      Geen idee. Wat zijn de voordelen van die TIFF? Ik dacht dat je gewoon naar de pixels moet kijken?

      Comment


      • #4
        Re: Foto kopen op internet

        Weet je al welke resolutie je aan moet leveren voor het fotobehang? Meestal is dat niet zo hoog dus zou het kunnen dat je aan een XXL Tiff al voldoende hebt. Kost je 10 credits en hou je er 10 credits aan over. Maakt toch niet zoveel uit denk ik als dit het beeld is dat je hebben wilt. Het is veel lastiger om bij Stockbureau een ander beeld te vinden dat je echt wilt hebben en dat weet ik uit ervaring. Beroepshalve moet ik regelmatig beelden hebben en soms kost het dagen om één specifiek beeld te vinden.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Foto kopen op internet

          je kan toch credits op maat nemen op die website, koop je er 10 geef je er 10 uit ben je toch niks extra kwijt
          Canon 5Dmark III - EF 50mm f/1.8 II - EF 70-200mm f/2.8L IS USM II - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 16-35mm f/2.8L USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM -2 x Speedlite 600EX-RT - Speedlite Transmitter ST-E3-RT - Canon WFT-E7B

          Comment


          • #6
            Re: Foto kopen op internet

            Probeer hier eens, werkaandemuur.nl, lijkt mij zonder credits.

            Comment

            Working...
            X