Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Net terug....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Net terug....

    ....van een tochtje op zee


    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Net terug....

    Wat een creativiteit !!!
    Super resultaat
    www.photo-rudi.be

    Comment


    • #3
      Re: Net terug....

      Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
      Wat een creativiteit !!!
      Super resultaat
      Inderdaad: heel mooi
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Net terug....

        jij kan toch altijd zo verrassend uit de hoek komen hè
        maar chapeau daarvoor ,een prachtige originele foto
        ik zie het al zo voor me ,tantine met de kinderwagen op het strand

        Comment


        • #5
          Re: Net terug....

          Creatief,origineel en prachtig uitgevoerd, kan zo op een postkaart van de zee...

          Comment


          • #6
            Re: Net terug....

            Zéér origineel en mooi.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Net terug....

              origineel, chapeau !
              canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

              website : www.leonvanham.com

              Comment


              • #8
                Re: Net terug....

                Mooi gedaan Pascale en vooral origineel
                Weet niet of het echt iets te maken heeft met natuur en landschappen
                Moest er een onderdeel bestaan "Artistiek" zou 'm daar beter bij passen

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Net terug....

                  Als ik even héél eerlijk mag zijn?
                  Ik vind het een hele mooie plaat, maar de pop doet afbreuk aan het geheel.
                  Ofwel zonder pop, ofwel met een echt kindje. Nu zit ik constant naar die pop te kijken, terwijl het geheel zoveel meer te bieden heeft.
                  Mijn mening hé. Maar met zo'n mooie koets en dito locatie verwacht ik nog wel leuke foto's van je
                  Dit is echt positief bedoeld van mij hoor. Dus niet boos zijn ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Net terug....

                    een heel mooie zonder pop.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Net terug....

                      Schitterend contrast tussen de koets en de rest van het beeld. Super uitgevoerd.
                      Proficiat.... Pascale

                      Comment


                      • #12
                        Re: Net terug....

                        zou deze ook eerder bij stilleven zetten, maar toch weer een fantastische plaat Pascale
                        ik zie rechts in de foto een verticale bleke streep over bijna gans de foto, te beginnen vanaf de onderste wolk naar beneden toe, zie je het ook?
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

                        Comment


                        • #13
                          Re: Net terug....

                          Knappe plaat !
                          De verticale streep zie ik ook.
                          Mvg.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Net terug....

                            Sorry Tantine, maar hier kan ik echt niet mee.
                            Technisch wel goed uitgevoerd, maar wat is de bedoeling?
                            Ik sta wel open voor inventieve surrealistische creaties,
                            maar dit komt voor mij wel over als een anachronistische enscenering.
                            Ik zie het me echt niet nadoen, om met poppenwagen, pop, fototoestel en statief
                            naar zee trekken om dit samen te stellen.
                            Er is geen spoor van spontaniteit over.
                            Stel nu dat de poppenwagen omgevallen in het water zou liggen met de pop
                            op enkele meters er vandaan, dan zou dat tot mijn verbeelding spreken
                            en kan ik een heel verhaal bedenken aan wat er is voorafgegaan.
                            Last edited by dyafani; 23 januari 2014, 19:01.
                            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                            Comment


                            • #15
                              Re: Net terug....

                              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                              Als ik even héél eerlijk mag zijn?
                              Ik vind het een hele mooie plaat, maar de pop doet afbreuk aan het geheel.
                              Ofwel zonder pop, ofwel met een echt kindje. Nu zit ik constant naar die pop te kijken, terwijl het geheel zoveel meer te bieden heeft.
                              Mijn mening hé. Maar met zo'n mooie koets en dito locatie verwacht ik nog wel leuke foto's van je
                              Dit is echt positief bedoeld van mij hoor. Dus niet boos zijn ...
                              AUB...je niet excuseren...ik vond het wel iets hebben met die pop...er zit meestal altijd een 'pop' in een poppenwagen hé
                              Een echt kind in een poppenwagen was moeilijker geweest :O
                              Maar je moet maar eens kijken naar mijn volgende update...zonder pop dan
                              Bedankt voor je eerlijke mening!

                              Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                              Sorry Tantine, maar hier kan ik echt niet mee.
                              Technisch wel goed uitgevoerd, maar wat is de bedoeling?
                              Ik sta wel open voor inventieve surrealistische creaties,
                              maar dit komt voor mij wel over als een anachronistische enscenering.
                              Ik zie het me echt niet nadoen, om met poppenwagen, pop, fototoestel en statief
                              naar zee trekken om dit samen te stellen.
                              Er is geen spoor van spontaniteit over.
                              Stel nu dat de poppenwagen omgevallen in het water zou liggen met de pop
                              op enkele meters er vandaan, dan zou dat tot mijn verbeelding spreken
                              en kan ik een heel verhaal bedenken aan wat er is voorafgegaan.
                              Och ja...vind het eens leuk om wat anders dan golfbrekers, pieren, kwallen, schelpen, gebouwen ...enz te fotograferen aan de kust.
                              Spontaniteit...is er dan spontaniteit in het fotograferen van een pier of staketsel? Het gebouw staat er...je hebt het maar te fotograferen ....is nog veel gemakkelijker.
                              Je voorstel om de poppenwagen om te laten vallen is niet slecht maar die pop op enkele meters er vandaan plaatsen was hier niet mogelijk...zoals je wel gezien hebt werkte ik met langere sluitertijd en die pop ging dan nooit op de foto gestaan hebben...allé...misschien wel maar dan heel onscherp
                              Ik vond het leuk om dit te doen en ik zal mij voortaan daar meer mee bezighouden. Vanaf het wat warmer wordt ga ik wat rommelmarkten gaan bezoeken en zoeken naar mooie originele voorwerpen die zouden passen in mijn foto's. Misschien zit er geen verhaal in de foto maar wel een verhaal hoe die foto tot stand is gekomen.
                              Bedankt voor je eerlijke mening!
                              Gr Pascale
                              Eerlijkheid duurt het langst!!
                              Mijn website: http://www.degrafon.be/

                              Comment

                              Working...
                              X