Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aangeboden.... aanpassen of toch niet ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aangeboden.... aanpassen of toch niet ?

    Nu er een video rubriek is op BD, en er ook videomateriaal te koop kan worden aangeboden, zag ik er geen kwaad in van mijn 7 inch full HD field monitor te koop aan te bieden. Maar op korte tijd werd mijn advertentie verwijderd door een oplettende Mod, met een bijhorend bericht, dat monitoren niet te koop mochten aangeboden worden op BD. Maar er zou toch een verschil mogen gemaakt worden in monitoren die eigelijk een verlengstuk van een camera worden, die zijn IMHO toch zeker camera gerelateerd .

    Nu geen erg ik heb het gewoon op 2de hands.be gezet. Maar ik ben de mening toegedaan dat een aanpassing van het reglement in deze richting toch nuttig zou zijn voor beide partijen, zowel kopers als verkopers.

    Met vriendelijke groeten, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Aangeboden.... aanpassen of toch niet ?

    De benaming waarin het woord "monitor" komt zal verwarrend werken.
    Een monitor aanbieden is inderdaad niet toegestaan.
    Maar een 7 inch full HD field monitor en andere video camera gerelateerde monitors, zijn wel degelijk een, nuttig, accessoire bij de betere video camera en eigenlijk een noodzakelijk onderdeel als je een moeilijkere video opname wil maken met een DSLR. Het is de zoeker van de videocamera.
    Die monitor zit vast op een videocamera, DSLR-camera of de meer professionele camera's. Een beetje zoals een flash...
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment

    Working...
    X