Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer te laat.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weer te laat.

    Ik was weer te laat
    Maar wilde mijn 'bijdrage' toch graag nog even met julile delen, en evt. reacties horen.



    Groet, Jorn

  • #2
    Jammer

    Is een mooie foto. Goed in beeld gebracht. Is eens een wiel zien zoals wij het niet gewoon zijn het te zien. Dat is wat je juist moet kunnen in de fotografie. Gewone dingen in beeld brengen in een perspectief dat je niet gewoon bent. Hier ben je dan wel prachtig in geslaagd.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Inderdaag mooie foto! Spijtig dat je te laat bent! (Of goed voor ons )
      Peter

      http://www.belekes.be/

      Comment


      • #4
        Jorn, inderdaad heel knap gedaan.
        Als ik van jou was, zou ik gewoon naar een garage gaan en deze foto schenken, dan heb je er nog iets aan

        Comment


        • #5
          Ik zou hem een beetje kantelen, zodat de leeuw recht staat... net als bij het logo nu lijkt het alsof hij door de knieën gaat...
          Jan
          www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

          Comment


          • #6
            Hartstikke bedankt voor de reacties allemaal!
            Ook dank voor de tips e.d. zal het zeker onthouden.

            Baalde er stevig van, was de zoveelste keer dat een idee mij te laat te binnen schoot

            Groet, Jorn

            Comment


            • #7
              Ik was helaas ook te laat door omstandigheden... en ik kreeg pas een idee op de 23ste, de laatste dag dat je de foto kon uploaden. Mijn zoontje vind een zacht Fuji balletje uit de fotozaak helemaal geweldig. Had ik hem er maar opgezet met een pakkende tekst.

              Groetjes van Jane

              P.S. ik vond de foto vanuit een mooi standpunt genomen, maar ben het met jan66 eens over de positie van de leeuw.
              Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

              Comment


              • #8
                Jammer dat je te laat was. Leuke invalshoek om promotie te maken voor een automerk.

                Volgende keer iets vroeger insturen dus ... en als ik de kalender eens goed bekijk zou 23 juli de laatste dag moeten zijn voor de juli-challenge ... vraag is natuurlijk : wat wordt het thema ? Ik ben benieuwd ...
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #9
                  Nog enkele uurtjes en we kennen het antwoord dat ons terug een maand in gezonde spanning zal vergullen.
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #10
                    yep, ik ben ook wel benieuwd.....
                    Voor juli zal het wel krap worden wegens verlofperiode ed...
                    lijn
                    canon eos 350d

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by filipo
                      Jammer dat je te laat was. Leuke invalshoek om promotie te maken voor een automerk.

                      Volgende keer iets vroeger insturen dus ... en als ik de kalender eens goed bekijk zou 23 juli de laatste dag moeten zijn voor de juli-challenge ... vraag is natuurlijk : wat wordt het thema ? Ik ben benieuwd ...
                      Als we het 1 week eerder zouden weten, b.v. na de sluiting van het uploaden van de foto's, dan kunnen we alvast erover nadenken.

                      Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

                      Comment

                      Working...
                      X