Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vacature fotograaf...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vacature fotograaf...

    Onderstaande vacature is reeds lang ingevuld, dit bericht is van juni 2004... wegens nog steeds toekomende CV's in 2007: edit

    Uitgeverij Meta Media zoekt voor onze maandbladen
    Motoren & Toerisme, Motorwereld, Maxim en Menzo een

    Fotograaf in full-time loondienst (m/v)

    Zijn/haar werk zal bestaan uit het fotograferen van motoren
    (bij tests, op circuit en op toerroute) voor de motorbladen
    en modelfotografie (in studio of op lokatie) voor de mannenbladen.
    Zij/hij is ook verantwoordelijk voor de verdere verwerking (selectie, archivering, beheer copyrights)
    Ervaring, interesse en enthousiasme zijn belangrijker dan een diploma fotografie.
    Last edited by Wim; 9 augustus 2007, 15:38. Reden: vacature niet meer beschikbaar
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

  • #2
    Pff... Als ik nu wat minder jaartjes op mijn kerfstok had sé.

    Boeiend voorstel, maar ook hard werken denk ik.

    Doe Dirk de groeten van mij

    Comment


    • #3
      Ik heb al wat foto's van motoren gemaakt, maar als ik de kwaliteit van de huidige foto's in M&T en Motorwereld bekijk, dan zal ik nog heel veel moeten bijleren


      Het zal niets voor mij zijn dus
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        dirk
        werkte je vroeger niet voor motorgazet ?
        ik was door de fotograaf voor de GP MX

        spijtig dat ik nu een andere fulltime job heb ander zag ik het wel zitten.

        Marnik
        il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
        Sport & Event Photography

        Comment


        • #5
          Uiteindelijk is het bij de testfoto's een kwestie van techniek hoor, er is begeleiding voorzien, ze gaan je er zeker niet zomaar direct ingooien... Er wordt ook met een 1D mark II gewerkt, bij panningfoto's in bochten wordt er altijd in burst mode gewerkt tegen 8.5 beelden per seconde... op computer ga je dan achteraf de beste foto uit de serie halen... Kwestie dat die testrijders niet zat worden van het in rondjes rijden

          wim
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

          Comment


          • #6
            ik heb zojuist een mailtje gestuurd.
            dit zou echt geweldig zijn als ze mij willen nemen.
            als het wonen in Nederland maar geen probleem is.

            ik kan morgen al beginnen
            Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

            Comment


            • #7
              Mij kunnen ze daar nooit betalen

              En stel dat ze me wel kunnen betalen dan zie ik het nog niet zitten om iedere dag een schaarsgekleed model op een sportauto of moto te fotograferen.
              En stel dan dat ze u een perskaart geven om naar de rally van ieper te gaan en daar een volledig weekend moeten auto's fotogaferen.
              En nog erger,
              stel dat ze u betalen om naar tuningsalons te gaan om daar een dag of twee te fotograferen, oohhhhhh !!!! ik zie het echt niet zitten
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • #8
                Vreemd dat er nog maar zo weinig volk heeft gereageerd.
                Ik zou denken dat er veel zijn hier die hier hun job willen van maken.
                Als ik het beter kon, direct.
                Dat zegt mij wel iets, veranderen van job.
                Zeker nu
                Of ben ik ook te oud, zoals teddieken?

                Comment


                • #9
                  Om een aantal redenen kom ik hiervoor niet in aanmerking, maar indien dat wel het geval zou zijn, weet ik niet of ik het zou doen. Ik fotografeer graag, maar omdat beroepsmatig te doen, elke dag in vaste dienst, dat trekt mij niet. Een leuke hobby wordt dan een moeten.
                  Daarbij, en dat is natuurlijk persoonlijk, trekt mij dit soort fotografie niet. Alleen al het woord 'mannenbladen'.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Act
                    Vreemd dat er nog maar zo weinig volk heeft gereageerd.
                    Als ik hiervoor belangstelling zou hebben, zou ik dit, in dit topic niet kenbaar maken. Maar wel reageren naar de bewuste persoon.

                    peter

                    Comment


                    • #11
                      Het loop natuurlijk storm Act, alleen weten wij dat niet

                      Comment


                      • #12
                        zou echt iets voor mij zijn denk ik ...alleen dat ik net 3 weken geleden na maanden werkloos te zijn terug een job heb gevonden ..had ik dit echter vorige maand kunnen gezien hebben dan had ik er dadelijk op gereageerd gehad ;-)

                        nu "mannenbladen" ..het gaat over menzo en zo..dus die foto's zijn nog niet zo "erg"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by j@n
                          Een leuke hobby wordt dan een moeten.
                          Ja j@n dat houdt mij ook tegen(buiten de afstand).........wat mij wel trekt is de catagorie: motoren/modellen

                          @PhillippeVDP: Gefeliciteerd met je nieuwe job ! (zit zonder momenteel, maar verveel me geen seconde......hehe)

                          mvg,
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                          Comment


                          • #14
                            wat mij wel trekt is de catagorie: motoren/modellen
                            Smaken verschillen gelukkig, want als iedereen van dezelfde soort fotografie hield, zou het ook maar saai zijn.

                            Comment


                            • #15
                              ik zal het morgen weten te vertellen --> na de examenuitslagen !!

                              Comment

                              Working...
                              X