Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pamukkale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pamukkale


    Landschapje van de beroemde kalk terrassen.




  • #2
    Re: Pamukkale

    Ik denk dat het een heel indrukwekkend landschap is maar op de foto komt het er op de één of andere manier voor mij niet helemaal uit. Op een groter formaat waarschijnlijk wel maar op dit formaat misschien meer inzoomen op de waterval en de grillige randen?
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Pamukkale

      mooie foto uit het prachtige Pamukkale
      ik dacht dat je daar niet meer op kon of heb ik het verkeerd?
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

      Comment


      • #4
        Re: Pamukkale

        zeer fraai

        wit goed onder controle

        Comment


        • #5
          Re: Pamukkale

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Ik denk dat het een heel indrukwekkend landschap is maar op de foto komt het er op de één of andere manier voor mij niet helemaal uit. Op een groter formaat waarschijnlijk wel maar op dit formaat misschien meer inzoomen op de waterval en de grillige randen?
          Ik heb geen zoom voor mijn Canon

          Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk bericht
          mooie foto uit het prachtige Pamukkale
          ik dacht dat je daar niet meer op kon of heb ik het verkeerd?
          Op deze plaats is er een "blote voeten pad" gemaakt naast de waterbekkens.
          Aan de andere kant van de berg is er een houten wandelpad.

          Mercikes voor de reacties.

          Comment


          • #6
            Re: Pamukkale

            Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Ik heb geen zoom voor mijn Canon



            Op deze plaats is er een "blote voeten pad" gemaakt naast de waterbekkens.
            Aan de andere kant van de berg is er een houten wandelpad.

            Mercikes voor de reacties.
            in het jaar 89 zijn wij ooit ginder geweest ,daar stond dan een hotel ,juist aan die plateaus waar een oa een zwembad lag gevoed door de bekende warmwaterbron ,ook dat hotel gebruikte het water van die bron ,al die krijtplateaus zijn ontstaan door de kalkafzetting van die bron ,toen ik daar ben geweest waren al die kalkafzettingen zo wit en kristal als sneeuw ,maar door al het water die verbruikt werd in oa dat hotel kwam er alsmaar minder bevloeiing en kwamen meer en meer van die plateaus droog te staan ,toen was er al een heel stuk die grauw stond ,later hebben ze dan dit hotel weer afgebroken maar eigenlijk was het kwaad geschied , die mooie kalkafzetting die duizenden jaren nodig heeft gehad om er zo uit te zien ,is en in enkele jaren vernield ,dit komt waarschijnlijk nooit meer goed ,was één van de zevenwereldwonderen !! ik zal niet ontkennen dat het niet leuk was in dat hotel ,je kreeg daar s'avonds een adembenemende zonsondergang te zien met al die mooie kleuren in die plasjes van die terrassen ,spijtig kon ik nog niet fotograferen zoals nu ,maar heb er wel veel genomen (zat toen al in het bloed ),het zijn allemaal dia's miss moet ik mij eens bezighouden met die eens te digitaliseren ,eerst zien of er enkele toonbaar inzitten

            on topic nu :
            een mooie foto maar idd spijtig dat je geen zoom bij had ,de terrassen alleen zou een nog sterker beeld hebben opgeleverd

            Comment


            • #7
              Re: Pamukkale

              Ben er in 2003 geweest toen mochten we niet op de kalksteen terrassen lopen.

              Vriendelijke groet, jessey

              Comment


              • #8
                Re: Pamukkale

                Prachtige omgeving
                Lijkt me niet makkelijk om daarvan een mooie foto te maken met dat harde licht en al die lichte kleuren

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Pamukkale

                  heel mooi op een zwarte achtergrond.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pamukkale

                    thx voor de info
                    eos 600 d
                    lens 18-135 canon 10-22canon

                    Comment

                    Working...
                    X