Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheid voor 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afscheid voor 2014

    Allereerst mijn beste wensen voor 2014. Nog veel fotoplezier en vooral een goede gezondheid.

    De challenge heb ik altijd met hart en ziel gedaan. Het bedenken van hoe ik een thema ga invullen was voor mij een hele uitdaging. In januari 2008 ben ik begonnen met mee te doen met de challenge. Het thema was toen duo's. In deze vijf jaar zijn er veel ups en downs geweest. Wel heb ik enorm veel geleerd. Daarom moedig ik iedereen aan om blijven deel te nemen aan de challenge. Het is een leerschool goede (vroeger meer dan nu) en heeft mij gebracht waar ik nu sta. Als fotograaf in bijberoep is het niet meer mogelijk om mij verder in te zetten voor de challenge. Door de opdrachten die ik krijg (bedrijfsreportage, productfotografie, communies, huwelijken,...) kan ik mij niet meer voor 100% inzetten. De opdrachten voor de challenge waren voor mij de laatste maanden meer een last dan een plezier. Maar omdat ik mijn eerste plaatst in de jaarrangschikking wilde behouden heb ik toch maar meegedaan.
    Mijn gezin, mijn fulltime job als verpleegkundige, zorgt ervoor dat ik keuzes moet maken. Daarnaast loop ik ook nog twee maal per week, ga ik spinnen, fiets ik elke week meer dan 100 kilometer. Een dag heeft maar 24 uur, jammer

    Ik wens jullie nog allemaal veel succes met de komende challenge opdrachten en hopelijk een nieuwe jaar rangschikking.
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: Afscheid voor 2014

    Bedankt voor je inzet. Wens je het allerbeste toe veel geluk en gezondheid in het nieuwejaar.

    Vriendelijke groet, jessey

    Comment


    • #3
      Re: Afscheid voor 2014

      De beste wensen Dirk en bedankt voor alles !
      Mvg.

      Comment


      • #4
        Re: Afscheid voor 2014

        Dirk bedank voor je inzet van de challenge.

        ik weet er kruipt veel tijd in zulke dingen kan er van mee spreken (Macro SD dagen)
        dus veel succes met al je dingen die je in de toekomst zal doen
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment

        Working...
        X