Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Borrendamme - Zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Borrendamme - Zonsondergang

    Wie gaat zoeken naar het plaatsje Borrendamme zal heden ten dage, bedrogen uitkomen.
    Doordat de Oosterschelde, door de eeuwen heen, steeds door stroomverlegging en stormvloeden, zich naar het noorden verplaatste, zijn er tientallen dorpen in de Oosterschelde verdwenen.
    Een van die dorpen was Borrendamme. Slechts de naam van een dijkvak herinnert aan dat dorp. Ook onder water is er niets meer van te vinden.(volgens een duiksite)

    Zonsondergang boven Borrendamme.



    Graag met een zwarte achtergrond te bekijken.
    En bewondering of verwondering wordt als altijd gewaardeerd.

    Verder wil ik iedereen bedanken voor de vriendschappelijke en opbouwende sfeer, in het afgelopen jaar.
    En iedereen een prettige jaarwisseling, en een gezond en voorspoedig 2014, toegewenst.
    Gezien de weersvoorspelling, voorlopig waarschijnlijk mijn laatste foto, want ik ben een groot deel van januari in zonniger oorden.
    Groeten,
    Johan
    Last edited by Johan1956; 29 december 2013, 20:26. Reden: Wensen bijgezet
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Borrendamme - Zonsondergang

    Ook mijn beste wensen voor 2014 en geniet van je zonnige maand januari.
    Een sfeervol afscheid van 2013.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Borrendamme - Zonsondergang

      ik moet vooral jou bedanken voor de aanhoudende moeite dat je doet om zoveel mogelijk foto's te voorzien van een eerlijk commentaar
      fijn verlof gewenst in januari
      mooie foto en natuurlijk weergegeven met de beperking van de camera wil gewoon zeggen dat de dijk miss wel iets helderder mocht ,voor de rest heel mooi

      Comment


      • #4
        Re: Borrendamme - Zonsondergang

        Mooie afsluiter met die ondergaande zon Johan
        Zelf nog nooit van het plaatsje gehoord, en ik ken toch al redelijk m'n weg aldaar.
        Altijd leerrijk uw uitleg bij je plaatjes, zo heb ik ook al via uw plaatjes mooie plekjes gevonden voor mijn genre van fotografie
        Waarvoor zeer bedankt uiteraard !

        Bij deze wens ik U ook een gezond en op fotovlak productief jaar met vooral veel plezier in het beoefenen van deze prachtige hobby
        Ook alvast veel plezier in de zon, ik benijd je ;-)

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Borrendamme - Zonsondergang

          een mooie opname.
          veel plezier in de zon.
          wij gaan juist een weekje naar Zeeland in januari.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Borrendamme - Zonsondergang

            mooie opname hoor
            leuke compo


            voor jullie ook prettige feesten

            Comment


            • #7
              Re: Borrendamme - Zonsondergang

              zeer mooie zonsondergang met een interessant weetje
              voor mij mag het linkse deel van de dijk dat in het water verdwijnt een tikje lichter, maar echt storend is het niet.
              een heel mooie (voorlopige) afsluiter voor dit jaar, ook mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Borrendamme - Zonsondergang

                Interessante tekst bij een mooie foto.

                Geniet van de zon!
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Borrendamme - Zonsondergang

                  Een mooie afsluiter met de ondergaande zon. Mogen we om het nieuwe jaar te starten een sunrise uit het zuiden verwachten ?
                  In ieder geval mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat je veel fotoplezier mag beleven in goede gezondheid.
                  www.photo-rudi.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Borrendamme - Zonsondergang

                    Ook m'n beste wensen voor jou Johan!
                    Bedankt voor alle eerlijke en fijne commentaren, en de mooie foto's die je met ons deelt!
                    Nog een goed eindejaar!
                    mvg Christophe

                    Comment


                    • #11
                      Re: Borrendamme - Zonsondergang

                      Johan, geniet van de "betere" temperaturen.
                      Gelukkig en gezond 2014!

                      Een heerlijke foto!
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Borrendamme - Zonsondergang

                        @ Allemaal : Bedankt voor de fijne en hartelijke reacties.
                        @ Bouk : Veel plezier. Als je een hotel in Borredamme hebt geboekt, ben je getild, hoor.
                        @ Rudi : Eigenlijk wordt het een een zonsopkomst, veel meer naar het westen. Dominicaanse Republiek om precies te zijn.
                        Wat het zwarte betreft, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar tegenlicht en een steenbekleding, waar asfalt over gestort is, valt niet mee.
                        Ik heb al stevig aan het schuivertje "gehangen", om te krijgen, zoals het nu is.
                        Groeten,
                        Johan
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Borrendamme - Zonsondergang

                          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                          ...
                          @ Bouk : Veel plezier. Als je een hotel in Borredamme hebt geboekt, ben je getild, hoor.
                          nee hoor, gewoon ons vaste hotel in Vlissingen met uitzicht op de zee en vaargeul.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X