Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

scheef kruis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • scheef kruis

    deze morgent in onze lieve vrouwe kathedraal, een HDR gemaakt en thuiskomende constateerde ik iets raars
    Alles proberen recht te zetten, vertekening als die er mocht zijn, proberen weg wegwerken
    Wat zag ik dan nog het kruis hangt scheef
    ik krijg dit niet goed zonder de achtergrond te verkl.t.n

    is er een andere oplossing of toch zo goed?

  • #2
    Re: scheef kruis

    Foto-tje erbij???

    Comment


    • #3
      Re: scheef kruis

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Foto-tje erbij???
      grote foto alleen :-)

      Comment


      • #4
        Re: scheef kruis

        Lijkt er meer op dat niet alle beelden uit exact hetzelfde standpunt genomen zijn. Maar ach wat doet 't er toe dat het kruis niet "recht" hangt.

        Andere zaken:
        het kruis komt ook plomp verloren het beeld invallen
        en ik mis het steunpunt van het altaar, dat komt dan vanonder weer het beeld binnenzeilen

        maw, ik zie liever dat er een verankering is, het gefotografeerde is al zo zweverig

        Comment


        • #5
          Re: scheef kruis

          De HDR omzetting is goed gelukt al had ik liever nog een tikje meer detail in het glaswerk gezien.
          Het recht zetten is niet goed gelukt. De verticalen staan niet waterpas. Het geheel zakt weg naar rechts en dat zie je duidelijk aan de rechte lijnen net naast de linkerrand van de foto.
          Om dat kruis zou ik me de minste zorgen maken. Wellicht heeft meneer pastoor dat scheef gehangen.

          Comment


          • #6
            Re: scheef kruis

            kruis hangt recht de Kerk staat scheef.
            vind de HDR niet zo mooi hier.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: scheef kruis

              Is het dus niet . Onscherp en een HDR effect die met de grove kwast is aangebracht. Ik denk dat je hier veel meer kan uithalen.
              En zoals Bouk zegt, kruis is horizontaal, kerk staat schuin.
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment

              Working...
              X