Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Los Angeles vanuit Hollywood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Los Angeles vanuit Hollywood

    Het is alweer even geleden dat ik nog wat foto's postte op BD, maar ik heb na een roadtrip doorheen het westen van de VS weer een pak foto's waarvan toch enkelen het plaatsen waard zijn! Voor deze was ik niet zeker of ze hier wel in deze showcase thuishoorden, maar ergens is het ook een landschap he

    Deze foto werd genomen vanuit Hollywood met zicht op de skyline van L.A. en de kerk van Hollywood. Is het wat?



    Mvg
    Bart De Bruyn
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: Los Angeles vanuit Hollywood

    het heeft wel iets, maar persoonlijk vind ik het nog beter wanneer je de voorgrond wat bijlicht en de kraan rechts en het vliegtuig in de lucht wegshopt.
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

    Comment


    • #3
      Re: Los Angeles vanuit Hollywood

      Bij deze had ik persoonlijk de voorgrond goed belicht gelaten en de moderne gebouwen op de achtergrond 'besillhoueteert' . Compo zeer goed , maar volg Kristof.
      - Photography made me look at things differently -

      Comment


      • #4
        Re: Los Angeles vanuit Hollywood

        Van mij mag de belichting blijven, zo die is.
        Andersom ''silhoueteren' voelt voor mij onnatuurlijk.
        Wel een beetje banding, en een stevig vignet.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Los Angeles vanuit Hollywood

          ik vind hem ook mooi zoals hij is ivm de belichting ,die kraan zou ik ook wegpoetsen en vignettering wegwerken , en zelf zou ik overwegen een 16/9 formaat te kiezen en onderaan afsnijden tot juist onder die bomen

          Comment


          • #6
            Re: Los Angeles vanuit Hollywood

            Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Bruyn Bekijk bericht
            ...... Voor deze was ik niet zeker of ze hier wel in deze showcase thuishoorden...
            Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
            Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.
            ------
            maar vind deze opname zo wel geslaagd.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Los Angeles vanuit Hollywood

              Voor mij ook geslaagd
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment

              Working...
              X