Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstevocatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstevocatie

    Vorige donderdag was er een kerstevocatie van de school. Dit ging door in de kerk naast de school. Als lid van de ouderraad had ik voorgesteld om foto's te maken.
    door het zeer weinige licht was ik verplicht om te flitsen iets wat ik zo goed als nooit doe, ik heb wel een oudere Nikon maar die ondersteund geen TTL op mijn D90, dat was dus manueel instellen en met een reflectieplaatje onrechtstreeks flitsen. Ik ben zelf we tevreden van mijn fotoreeks, ik heb 94 van de 220 foto's afgewerkt. Ik vind wel dat ik de sfeer heb kunnen behouden ondanks het flitsen. Maar ik had graag jullie mening eens gehoord over de reeks.

  • #2
    Re: Kerstevocatie

    Er zijn er een deel bij die wat onderbelicht zijn en een deel die naar mijn mening wat platgeflitst zijn, maar voor een eerste keer met flits te werken zeker niet slecht.
    Zeker als je ziet dat je volledig manueel hebt gewerkt.

    Zeker niet slecht gedaan!
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Kerstevocatie

      Dank u voor de moeite om ze even te bekijken.
      Op verre shots kwam ik al snel wat tekort en op shots dichterbij gaf het ook snel wat te veel, dus dat kan wel kloppen. In de nabewerking heb ik ook wel sommige foto's niet echt verder durven oplichten omwille van de ruis die je dan krijgt.

      Comment


      • #4
        Re: Kerstevocatie

        Nie slecht. Zeker met manueel instellen

        Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Kerstevocatie

          Hier mag je best tevreden mee zijn vind ik.
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: Kerstevocatie

            Ook jullie bedankt om te kijken, ik ben er zelf idd wel tevreden over.
            Ik merk wel dat ik niet consequent ben geweest op vlak van de witbalans. Ik denk dat ik daar te snel heb willen werken. Maar ik wou ze nog voor de Kerstvakantie online en dan moesten ze de vrijdag morgen afgewerkt zijn. Dat was dus +/- 2.5 uur nachtwerk om dit te kunnen afleveren.

            Comment


            • #7
              Re: Kerstevocatie

              dik ok om manueel te gaan.

              hier en daar een mindere (onderbelicht, te veel flits, witbalans (sommige zijn wit/blauw, sommige erdere gelig, ...)

              los daarvan top gedaan
              nikon stuff

              Comment

              Working...
              X