Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD lid worden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD lid worden

    Naar aanleiding van het mailtje over dit onderwerp dat is rondgegaan;

    Wat als je lid wilt worden maar je hebt reeds een abonnement op shoot?
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: BD lid worden

    Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
    Naar aanleiding van het mailtje over dit onderwerp dat is rondgegaan;

    Wat als je lid wilt worden maar je hebt reeds een abonnement op shoot?
    vraag het eens hier:
    Voor vragen, opmerkingen, commentaar, suggesties... in kader van het tijdschrift Shoot

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: BD lid worden

      Dan ben ik aan het dubbelposten.
      Als het hier niet juist staat mogen de mods het gerust op de juiste plaats zetten.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: BD lid worden

        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
        ..........

        Wat als je lid wilt worden maar je hebt reeds een abonnement op shoot?
        heb het net even nagekeken, en geen probleem hoor.
        je kan gewoon BDlid worden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: BD lid worden

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          heb het net even nagekeken, en geen probleem hoor.
          je kan gewoon BDlid worden.
          grt,bouk.
          Inderdaad Bouk, dat kan, maar
          ik wil gerust 40 euro betalen om BD te steunen en shoot te ontvangen.
          Ik heb echter al een abonnement op shoot, en 76 euro betalen is me net wat teveel
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: BD lid worden

            Lid worden eens je abonnement afgelopen is?

            Comment


            • #7
              Re: BD lid worden

              Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
              .......
              ik wil gerust 40 euro betalen om BD te steunen en shoot te ontvangen.
              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Lid worden eens je abonnement afgelopen is?
              gaat toch om het steunen van BD.
              dus gewoon lid worden van BD en genieten van alle voordelen die dat lidmaatschap je geeft.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: BD lid worden

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                gaat toch om het steunen van BD.
                dus gewoon lid worden van BD en genieten van alle voordelen die dat lidmaatschap je geeft.
                grt,bouk.

                zopas mijn lidmaatschap weer eens verlengd, met plezier!
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

                Comment


                • #9
                  Re: BD lid worden

                  Je wordt, bent betalend lid om BD te steunen en niet om shoot te krijgen. sorry. Indien shoot zou verdwijnen als toevoeging dan nog blijf ik betalend lid van BD
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD lid worden

                    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    Je wordt, bent betalend lid om BD te steunen en niet om shoot te krijgen. sorry. Indien shoot zou verdwijnen als toevoeging dan nog blijf ik betalend lid van BD
                    Ik wil gerust wat meer betalen dan de huidige prijs van shoot om BD te steunen, maar geen 76 euro.
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD lid worden

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Je wordt, bent betalend lid om BD te steunen en niet om shoot te krijgen. sorry. Indien shoot zou verdwijnen als toevoeging dan nog blijf ik betalend lid van BD
                      Zo zie ik het ook. Naast mijn lidmaatschap van BD (en de Shoot) heb ik nog een abonnement op twee andere videogerelateerde tijdschriften.
                      Eentje van 49€ en een andere van 45€. ( DigitalMovie en VideoAktiv )
                      Allemaal veel nuttiger dan die CCloud toestanden.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD lid worden

                        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                        Ik wil gerust wat meer betalen dan de huidige prijs van shoot om BD te steunen, maar geen 76 euro.
                        Rekenfoutje. Het betalend lidmaatschap voor BD is en blijft 40 Euro en geen 76 zoals je beweert.
                        Je hebt enerzijds de vereniging "Belgiumdigital" en anderzijds de uitgeverij van SHoot. Beiden zijn wel degelijk gescheiden werelden. Je kan moeilijk aan de uitgever van Shoot vragen om voor BD minder te betalen omdat zij één of ander tijdschrift geven. Merk op. Ook dat cadeau kost geld. Ook BD betaalt voor die uitaves ook al denk je dat je die gratis krijgt.
                        Als je betalend lid wordt, kan je dit allemaal duidelijk en correct bespreken in één van onze AV.
                        Dat, wanneer je voor x januari er Shoot als nieuwjaarsgeschenk bij krijgt is en blijft een geschenk. Dat dat geschenk 36 Euro waard is heeft niets met BD te maken. Voor hetzelfde is het slechts 1 Euro waard, 4000 Euro waard of kreeg je een zakje friet.
                        Misschien toch nog eens de ogen oven wrijven en begrijpen dat koken geld kost. Voor die 4 Euro prijsverschil (volgens je redenering) houdt je wel geen vereniging staande, laat staan in de lucht.
                        Mensen die in februari betalend lid worden maken zo geen heibel als jij nu. Zij krijgen dan ook shoot niet. De rekening is dan sluitend en verklarend: 40 Euro BD en 36 Euro shoot. Vind het alleen spijtig dat je betalend lid ziet als een prijs van Euro waar nog een cadeau bij hoort van 36 Euro.
                        Op de volgend AV stel ik voor om vanaf volgend jaar dit toch te scheiden. En laten we dan 40 jaarabonnementen verloten onder de aanwezigen. 't Zal natuurlijk weer niet goed zijn voor bepaalde.
                        Dat er betalende leden zijn tengevolge dit geschenk zal wel wezen en eigenlijk vind ik dit sneu. Je steunt geldelijk je vereniging omdat je erin gelooft en niet omdat je één of ander cadeau krijgt. Een redeneerwijze die vaak op trad in verkiezingsperiodes ...
                        Last edited by Wim.Vanmaele; 14 december 2013, 17:33.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD lid worden

                          Purlut, je hebt me overtuigd om met ingang van volgend jaar weer betalend lid te worden van BD.
                          Ik ben dat een paar jaar geleden ook geweest maar door allerlei bijkomstigheden (had niets met Bd te maken) ben ik 2 jaar - dacht ik - niet meer lid geweest
                          ik zal me een dezer dagen dan ook weer aanmelden volgens de normale gang van zaken en een gratis abo op Shoot is dan mooi meegenomen.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD lid worden

                            Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Rekenfoutje. Het betalend lidmaatschap voor BD is en blijft 40 Euro en geen 76 zoals je beweert.
                            Je hebt enerzijds de vereniging "Belgiumdigital" en anderzijds de uitgeverij van SHoot. Beiden zijn wel degelijk gescheiden werelden. Je kan moeilijk aan de uitgever van Shoot vragen om voor BD minder te betalen omdat zij één of ander tijdschrift geven. Merk op. Ook dat cadeau kost geld. Ook BD betaalt voor die uitaves ook al denk je dat je die gratis krijgt.
                            Als je betalend lid wordt, kan je dit allemaal duidelijk en correct bespreken in één van onze AV.
                            Dat, wanneer je voor x januari er Shoot als nieuwjaarsgeschenk bij krijgt is en blijft een geschenk. Dat dat geschenk 36 Euro waard is heeft niets met BD te maken. Voor hetzelfde is het slechts 1 Euro waard, 4000 Euro waard of kreeg je een zakje friet.
                            Misschien toch nog eens de ogen oven wrijven en begrijpen dat koken geld kost. Voor die 4 Euro prijsverschil (volgens je redenering) houdt je wel geen vereniging staande, laat staan in de lucht.
                            Mensen die in februari betalend lid worden maken zo geen heibel als jij nu. Zij krijgen dan ook shoot niet. De rekening is dan sluitend en verklarend: 40 Euro BD en 36 Euro shoot. Vind het alleen spijtig dat je betalend lid ziet als een prijs van Euro waar nog een cadeau bij hoort van 36 Euro.
                            Op de volgend AV stel ik voor om vanaf volgend jaar dit toch te scheiden. En laten we dan 40 jaarabonnementen verloten onder de aanwezigen. 't Zal natuurlijk weer niet goed zijn voor bepaalde.
                            Dat er betalende leden zijn tengevolge dit geschenk zal wel wezen en eigenlijk vind ik dit sneu. Je steunt geldelijk je vereniging omdat je erin gelooft en niet omdat je één of ander cadeau krijgt. Een redeneerwijze die vaak op trad in verkiezingsperiodes ...
                            Pardon Lut, ik maak helemaal geen heibel, ik stel gewoon een vraag.
                            Ik maak niemand anders zijn rekening en wou gewoon wat duidelijkheid.
                            Die heb jij me nu gegeven en daarmee is mijn vraag beantwoord, waarvoor dank.
                            Groetjes,
                            Dominic

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD lid worden

                              Ik doe alvast weer mee.

                              Comment

                              Working...
                              X