Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagprijs

    Wat kan ik nog vragen voor een D700 die amper 1500 clicks heeft en laat aangekocht is nieuw, waarop nog garantie staat tot en met de derde maand van 2014?

    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Vraagprijs

    Attijd moeilijk te bepalen

    ik zou het aan 1250 durven zetten?

    Comment


    • #3
      Re: Vraagprijs

      Je kan hier mss een idee opdoen;



      Je geeft wat en merk in en dan krijg je 2dehands richtprijzen.


      Grt,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #4
        Re: Vraagprijs

        Ik heb dat eens bekeken dan zit ik te hoog .
        Volgend de site 2dehands D600 745 euro ??? is wel heel weinig
        D700 in uitermate goede toestand 1145 ??

        Comment


        • #5
          Re: Vraagprijs

          Tja, weggeven ga ik ook niet doen he, dit toestel is nog nieuw... MET garantie nog....
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

          Comment


          • #6
            Re: Vraagprijs

            Tja, ik ga van het weekend een D700 eens uitproberen of het wat is voor me.
            Ik zou voor een dergelijke camera max 1100 euro overhebben.
            Anders wordt het verschil ten opzichte van een D600/610 wel erg klein.
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: Vraagprijs

              Ga eens kijken op de gekende sites wat ze daar vragen, maar zo te zien zal je al blij mogen zijn als je 1100€ krijgt.
              Er staat een vergelijkbaar toestel op MP en daar is het hoogste bod nu 960€....
              En toestellen met iets meer klicks maar met grip mogen voor 1100 weg...
              Weinig klicks en restgarantie zijn bij mijn ervaring voor sommige mensen wel een reden om dat toestel (en niet een ander) te kopen maar niet om er (veel) meer voor te betalen.
              En Nikon heeft met het uitbrengen van de D600 de prijs van de D700 stevig gekraakt.
              Ik weet niet wat je van plan bent maar de D700 is nog steeds een prima toestel, misschien gebruik je hem beter nog een tijd.
              D800 en een goed glasservies

              Comment

              Working...
              X