Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Homepage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Homepage

    Eindelijk een homepage waar ik tevreden mee ben, ik heb nu 500MB webhosting ruimte op 1 server bij lycos,in plaats van hier en daar
    +/- 25 tot 100 MB met reclame banners, deze site is nog niet helemaal af maar het meeste doet het wel
    eventuele opmerkingen zijn welkom
    veel kijk plezier op www.langenacker.nl

    Ik heb ook ruimte gemaakt voor Links dus als er mensen zijn die hun URL op mijn site willen kunnen dit naar mij emailen (alleen foto site's)
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Knappe homepage Jan,
    Vooral die foto van de zee op de home is mooi.
    en mooie sober grijze achtergrondkleur , daar hou ik van.
    Ziet er goed uit... nog effe in bladeren.

    Haha, er staat in wie jullie zijn en dat jij van Amsterdam komt en Coby uit Rotterdam...Ok maar hoe zijn die twee dan tesamen gekomen??? LOL


    Comment


    • #3
      Hela Jan.....simpel en good......

      Maar ehhh: http://www.langenacker.nl/albumscoby.htm op deze URL staan verkeerde hyperlinks, nl naar albums van jouw....hehe

      mvg,

      Z900
      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

      Comment


      • #4
        Originally posted by Z900
        Hela Jan.....simpel en good......

        Maar ehhh: http://www.langenacker.nl/albumscoby.htm op deze URL staan verkeerde hyperlinks, nl naar albums van jouw....hehe

        mvg,


        Oeps vergeten weg te halen moet de albums van Coby nog doen, en bedankt voor je reactie
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by mic
          Knappe homepage Jan,
          Vooral die foto van de zee op de home is mooi.
          en mooie sober grijze achtergrondkleur , daar hou ik van.
          Ziet er goed uit... nog effe in bladeren.

          Haha, er staat in wie jullie zijn en dat jij van Amsterdam komt en Coby uit Rotterdam...Ok maar hoe zijn die twee dan tesamen gekomen??? LOL





          Zij was een vriendin van mijn zus(daarna mijn vriendin )en tevens bedankt voor je reactie
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Zeer mooie foto's Jan. De macro's vind ik zeer goed, de reis naar Thailand doet dromen alhoewel ik zelf droom van zo'n 10.5mm dx.

            Ik heb van mijn bezoek aan je site erg genoten.
            Thanks for sharing!

            Comment


            • #7
              Proficiat met je nieuwe webstek hé.

              Heb al mijn krabbeltje in je GB gezet
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                Hoi jan proficiat met je homepage, knap gedaan we zien al uit naar de foto's van Coby

                Erik.D en Trees
                ------------------------------------------------
                http://www.focusgallery.nl/ErikDelannoy
                http://www.focusgallery.nl/TreesKindt

                Comment


                • #9
                  Mooie site, simpel maar effectief
                  "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                  Comment


                  • #10
                    Eenvoud siert, meer moet dat niet zijn!

                    Je mag een linkje naar m'n site zeker toevoegen, ik ga daar op mijn site ook nog een plaatsje voor zoeken...
                    www.bezigmetbeelden.be

                    Comment


                    • #11
                      In de eerste plaats, knappe foto's Jan (ik had liever partij gekozen voor Coby, maar je durft blijkbaar haar foto's niet naast die van jouw te zetten )
                      En dan ben ik ook iets te weten gekomen over Jan en Coby (en dat is ook altijd meegenomen )

                      Comment


                      • #12
                        @ Stephan, bedankt voor je reactie en wat Thailand betreft daar droom ik nu weer van heb wel weer zin om daar mijn vacantie te vieren

                        @ Wunjo, jij ook bedankt, en leuk dat je mijn gastenboek hebt getekend

                        @ Erik.D, ik zal zo snel mogelijk de foto's van Coby er op zetten

                        @ Myht, dat is wel de bedoeling geweest ik hoop dat hij ook wel snel is ?

                        @ Tony Smet, wou nu eens een strakke site,makkelijk en eenvoudig
                        tevens heb ik jou URL op mijn site staan

                        @ mila, bedank voor je compliment maar dat er nog geen foto's staan van Coby daar kan ik niets aan doen Coby moet haar eigen foto's uit zoeken die ze op de site wil hebben dus ik maar wachten

                        Dus iedereen weer bedankt
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Weer een nette overzichtelijke site
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by NoName
                            @ Stephan, bedankt voor je reactie en wat Thailand betreft daar droom ik nu weer van heb wel weer zin om daar mijn vacantie te vieren



                            @ Myht, dat is wel de bedoeling geweest ik hoop dat hij ook wel snel is ?


                            Dus iedereen weer bedankt
                            Ja hoor, hij is zeker snel
                            "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                            Comment


                            • #15
                              Mooie foto's ! Doe zo voort ...
                              Groeten, Geert
                              BD0282BE
                              Nikon Coolpix 8700 + TC-E15ED + WC-E80 + SB-50DX http://users.pandora.be/geertvantveer/geertvantveer
                              *Alle begin is moeilijk !*

                              Comment

                              Working...
                              X