Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evengoed als Photobox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Evengoed als Photobox

    Hallo,

    De voornaamste reden dat veel van jullie bij Photobox bestellen
    is waarschijnlijk de hoge kwaliteit van de afdrukken aldaar; deze komen weer door het kwalitief goede papier dat wordt gebruikt. Maar goed nieuws voor jullie allen er is een fotograaf in Nederland die hetzelfde papier gebruikt en dus minstens zulke goede afdrukken maakt. Maar de kosten zijn veel lager; 1 euro opstart + 2,50 verzendkosten + 0,22 per 10*15 foto. De url is: www.defotograaf.nl

    Hoop dat jullie er wat aan hebben ,

    Myth
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

  • #2
    Dag Myth,
    klinkt goed. Zeker eens testen.
    Nu een kleine kritische kanttekening... Bij Photobox geen opstart kosten en verzendkosten zijn 2 euro 10 cent.
    Prijs per foto nu voor in juni bestelde credits is ook 22 cent per foto.
    Momenteel ook 30% korting op afdrukken vanaf 10 * 8 inch.. Net een A4 besteld voor nog geen 3 euro...

    Tuur
    Time is a precious little thing....

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tuur
      Dag Myth,
      klinkt goed. Zeker eens testen.
      Nu een kleine kritische kanttekening... Bij Photobox geen opstart kosten en verzendkosten zijn 2 euro 10 cent.
      Prijs per foto nu voor in juni bestelde credits is ook 22 cent per foto.
      Momenteel ook 30% korting op afdrukken vanaf 10 * 8 inch.. Net een A4 besteld voor nog geen 3 euro...

      Tuur
      Verzending vanuit Ierland voor zo'n lage prijs? Lijkt me een beetje sterk maar ik zal 's kijken!
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment


      • #4
        Voor zover ik begrijp, is de vervoerprijs in Ierland net als bij photobox.co.uk £1,99, dat is dus 3 euro.

        Vandaag zijn de foto's van Photobox aangekomen die ik vorige week besteld had.
        Het was 2 jaar geleden dat ik daar foto's haalde, en daar heb ik nu spijt van, want ze zijn zeer goed.
        En 15 pence per stuk (mits kredieten te kopen in juni) is een schitterende prijs.

        Ik heb wel een ander vraagje, aandeelhouder Mic ?

        Ik wou ze zonder boord, en voor de test ééntje met boord.
        Maar het resultaat is dat ze allemaal een boord heb, zij het dat die ene boord breder is.

        Aan mij kan het niet liggen, want ik heb ze allemaal een 15/10 verhouding gegeven, aan 300 dpi. Dus grote bestanden in de juiste verhouding.

        Of ligt het toch aan mij?

        Peter

        Comment


        • #5
          European post: 1,80 euro
          geen opstartkosten
          lijn
          canon eos 350d

          Comment


          • #6
            Ik bevestig 2,10€ voor 100 foto's + 1 vergroting 15X20.

            Ze betaalden zelf 2,28€ voor mijn zending, maar dat is hun probleem.
            Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

            Comment


            • #7
              Originally posted by tklapgat

              Ik heb wel een ander vraagje, aandeelhouder Mic ?

              Ik wou ze zonder boord, en voor de test ééntje met boord.
              Maar het resultaat is dat ze allemaal een boord heb, zij het dat die ene boord breder is.

              Aan mij kan het niet liggen, want ik heb ze allemaal een 15/10 verhouding gegeven, aan 300 dpi. Dus grote bestanden in de juiste verhouding.

              Of ligt het toch aan mij?

              Peter

              Als je 'Shrink to fit' aanklikt, heb je automatisch een witte boord. Je moet dit uitklikken voor een 'vullende foto'.

              Comment

              Working...
              X