Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr Problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr Problemen

    Hallo iedereen, ik werk al enkele jaren zeer tevreden met flickr als upload platform. Toen ze de nieuwe interface en al gewijzigd hebben en dat met als gebruiker 1 terabyte gratis aan foto's kon opslaan op hoge resolutie was ik natuurlijk ook dol enthousiast. Sindsdien heb ik nog niet veel problemen gehad. Het gaat soms wat trager enz, maar dat vind ik helemaal niet erg.

    Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat ik enkel nog het originele formal van de foto kan gebruiken om up te loaden. Deze zijn natuurlijk veel te groot om hier op het forum te zetten.
    Voordien kon je tussen enkele formaten kiezen.

    Heeft er nog iemand problemen mee, en weet iemand of dit blijvend is of dat ikzelf iets moet aanpassen ??

    Alvast Dank

    Mvg John

    PS : @ mods: indien dit niet op de juiste plaats staat , mag u dit altijd veranderen.
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

  • #2
    Re: Flickr Problemen

    Heb hier hetzelfde probleem. Moet eens uitzoeken, maar we moeten de foto's mss eens dadelijk oploaden in het formaat dat we hier op het forum gebruiken. Het voordeel daarvan is natuurlijk dat er meer foto's in 1TB gaan natuurlijk.

    Grt,

    Jean-Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Flickr Problemen

      Ik heb op mijn Flickr-pagina nog steeds de keuze in welke grootte ik de foto kan gebruiken om door te linken naar een andere website.

      Als ik echter de "Photo Experiance Beta" aanklik (nieuwe lay out lukt het bij mij ook niet meer.
      http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

      Comment


      • #4
        Re: Flickr Problemen

        Dat is natuurlijk een voordeel, maar ik vond het juist een groot voordeel dat ik kon kiezen welk format ik wou. Heb ook dezelfde vraag gesteld op het flick helpdesk. Eens kijken wat eruit komt.