Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr Problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr Problemen

    Hallo iedereen, ik werk al enkele jaren zeer tevreden met flickr als upload platform. Toen ze de nieuwe interface en al gewijzigd hebben en dat met als gebruiker 1 terabyte gratis aan foto's kon opslaan op hoge resolutie was ik natuurlijk ook dol enthousiast. Sindsdien heb ik nog niet veel problemen gehad. Het gaat soms wat trager enz, maar dat vind ik helemaal niet erg.

    Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat ik enkel nog het originele formal van de foto kan gebruiken om up te loaden. Deze zijn natuurlijk veel te groot om hier op het forum te zetten.
    Voordien kon je tussen enkele formaten kiezen.

    Heeft er nog iemand problemen mee, en weet iemand of dit blijvend is of dat ikzelf iets moet aanpassen ??

    Alvast Dank

    Mvg John

    PS : @ mods: indien dit niet op de juiste plaats staat , mag u dit altijd veranderen.
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

  • #2
    Re: Flickr Problemen

    Heb hier hetzelfde probleem. Moet eens uitzoeken, maar we moeten de foto's mss eens dadelijk oploaden in het formaat dat we hier op het forum gebruiken. Het voordeel daarvan is natuurlijk dat er meer foto's in 1TB gaan natuurlijk.

    Grt,

    Jean-Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Flickr Problemen

      Ik heb op mijn Flickr-pagina nog steeds de keuze in welke grootte ik de foto kan gebruiken om door te linken naar een andere website.

      Als ik echter de "Photo Experiance Beta" aanklik (nieuwe lay out lukt het bij mij ook niet meer.
      http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

      Comment


      • #4
        Re: Flickr Problemen

        Dat is natuurlijk een voordeel, maar ik vond het juist een groot voordeel dat ik kon kiezen welk format ik wou. Heb ook dezelfde vraag gesteld op het flick helpdesk. Eens kijken wat eruit komt.
        En in 1 terabyte gaan heel wat foto's hé, ook in origineel format.

        Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

        Comment


        • #5
          Re: Flickr Problemen

          Oorspronkelijk geplaatst door Wimmeke76 Bekijk bericht
          Ik heb op mijn Flickr-pagina nog steeds de keuze in welke grootte ik de foto kan gebruiken om door te linken naar een andere website.

          Als ik echter de "Photo Experiance Beta" aanklik (nieuwe lay out lukt het bij mij ook niet meer.
          Je bedoelt toch ook de html/BBcode hé ? Jij gebruikt dus nog de oude lay out ?? Ik wist niet dat je kon kiezen . Kan je ook nog terug gaan ?

          Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

          Comment


          • #6
            Re: Flickr Problemen

            Blijkbaar heft het te maken met een Flickr bug, dat enkel bij Internet Explorer is. Bij browsers als chrome of fitefox is het precies niet zo. Ik ga het eens proberen.
            http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

            Comment


            • #7
              Re: Flickr Problemen

              Ik had reeds twee dagen problemen met ImagShack en nu plots werkt alles weer perfect.......de hele site is/werd vernieuwd.
              Ze hadden dit toch wel een tijdje vooraf mogen aankondigen dmv een banner of zo.
              Omdat IS niet meer werkte zocht ik mijn heil in Flickr.......en daar werkte er ook niks.......ik kon zelfs geen account aanmaken.
              PS Ik werk met Firefox.
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Flickr Problemen

                Ik werk via de oude Flickr door ?details=1 toe te voegen een de url, dan kun je nog 'all sizes' aanvinken en dus een kleiner formaat kiezen indien nodig.
                Ook met de nieuwe versie gaat het, rechts is er iets met 3 bollekes als je daarop klikt is er iets van 'all sizes' en dan kom je op die oude versie
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Flickr Problemen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Ik had reeds twee dagen problemen met ImagShack en nu plots werkt alles weer perfect.......de hele site is/werd vernieuwd.
                  Ze hadden dit toch wel een tijdje vooraf mogen aankondigen dmv een banner of zo.
                  Omdat IS niet meer werkte zocht ik mijn heil in Flickr.......en daar werkte er ook niks.......ik kon zelfs geen account aanmaken.
                  PS Ik werk met Firefox.
                  Groetjes
                  Gek, dat je zelfs geen account kon aanmaken.

                  Ondertussen heb ik chrome geïnstalleerd , weliswaar niet als hoofdbrowser. Daar kan ik wel kiezen welk formaat ik wil.

                  Waarom chrome? Ben niet echt vertrouwd met andere browsers dan IE en heb er maar een gekozen.

                  Hopelijk werkt alles binnen enkele dagen terug bij Flickr, anders moet ik ook op zoek naar een nieuw uploadplatform ( of chrome blijven gebruiken )

                  Mvg John
                  http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flickr Problemen

                    Via de nieuwe flickr kan je ook je bestand kiezen hoor. Je opent flickr en je klikt op een foto om die naar BD te zetten, dan kies je Photo Experiance Beta(links). als je beta geopend hebt sleep je de onderste balk naar rechts en dan zie je een pop-up venster, daar klink je op het symbool dat je vroeger ook gebruikte (vierkantje waar een pijl uitkomt), daarna klik je op de rechtse pin(dat is de juiste url om op Bd te zetten), je selecteer de grote dan ctrl c. nu ga je naar BD en daar start je een nieuwe discussie en daar zoals vroeger ctrl v .dat zou moeten lukken, heb het al getest op het testforum.


                    Grt,

                    Jean-Pierre

                    Comment


                    • #11
                      Re: Flickr Problemen

                      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                      Via de nieuwe flickr kan je ook je bestand kiezen hoor. Je opent flickr en je klikt op een foto om die naar BD te zetten, dan kies je Photo Experiance Beta(links). als je beta geopend hebt sleep je de onderste balk naar rechts en dan zie je een pop-up venster, daar klink je op het symbool dat je vroeger ook gebruikte (vierkantje waar een pijl uitkomt), daarna klik je op de rechtse pin(dat is de juiste url om op Bd te zetten), je selecteer de grote dan ctrl c. nu ga je naar BD en daar start je een nieuwe discussie en daar zoals vroeger ctrl v .dat zou moeten lukken, heb het al getest op het testforum.


                      Grt,

                      Jean-Pierre
                      Dank je voor de toelichting JP !!

                      Mvg John
                      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                      Comment

                      Working...
                      X