Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag toe!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mag toe!

    Mag toe!
    Last edited by Kanter; 9 december 2013, 10:02. Reden: Mag toe!

  • #2
    Re: Canon EF 24-70mm F2.8L II USM: PEILING!

    Moderator Note: Interessepeilingen en/of waardebepalingen van fotomateriaal horen thuis in het Algemeen Forum. Pas wanneer je effectief wat verkoopt kun je in Aangeboden een topic starten.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF 24-70mm F2.8L II USM: PEILING!

      Dream on !

      Ik heb mijn 5DII gekocht met de 24-105 mm f4 erop, winkelwaarde ongeveer 800 euro, ik heb ze voor 279 verkocht bij Konijnenberg !
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF 24-70mm F2.8L II USM: PEILING!

        gebruik toch gewoon die 24-70 II. en verkoop de versie I
        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

        Comment


        • #5
          Re: Canon EF 24-70mm F2.8L II USM: PEILING!

          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Dream on !

          Ik heb mijn 5DII gekocht met de 24-105 mm f4 erop, winkelwaarde ongeveer 800 euro, ik heb ze voor 279 verkocht bij Konijnenberg !
          Dan kan je die toch beter zelf verkopen, de normale waarde van een tweedehands 24-105 f4 L IS is toch wel een flink stuk hoger dan 279 euro.
          Ik weet wel dat ze daar nog wat aan willen verdienen, en dat ze er ook nog garantie op geven als ze die terug verkopen, dan is het normaal dat ze er niet zoveel voor willen geven.

          Oorspronkelijk geplaatst door Kanter Bekijk bericht
          Peiling: ik zou dit jaar nog een nieuwe camera kopen en daar zit de 24-70mm 2.8 II bij.

          Ik zou de lens echter niet gebruiken aangezien ik nog steeds heel tevreden ben van mijn I versie.

          Vandaar de peiling: wie is in deze geďnteresseerd in deze lens?

          De nieuwprijs is 1950€. Van mij mag die van eigenaar wisselen voor 1900€ én krijg jij de cashback!

          Voor de duidelijkheid: het betreft een gloednieuwe lens met gewoon een extra korting!
          Als je de 24-70 f2,8 L II een keer gebruikt, dan zal je toch liever de "oude" willen verkopen (zeker als je beide lenzen op f2,8 vergelijkt, op f8 is er niet veel verschil te zien, maar dan zijn alle lenzen wel scherp genoeg).
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Canon EF 24-70mm F2.8L II USM: PEILING!

            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Dream on !

            Ik heb mijn 5DII gekocht met de 24-105 mm f4 erop, winkelwaarde ongeveer 800 euro, ik heb ze voor 279 verkocht bij Konijnenberg !
            Je spoort niet Ik heb in november 2008 een tweedehands 24-105L gekocht voor 650,- Deze kostte destijds ongeveer 900,- nieuw. Het exemplaar wat ik kocht was toen al een jaar of 2 ŕ 3 jaar oud. Rond september 2010 heb ik deze weer verkocht voor 625,- Ik bedoel maar....

            TS biedt de 24-70L II nu aan voor 1900,- excl. de Cashback. De cashback bedraagt nog eens 250,- euro. Op zich lijkt dit nog niet eens geen slechte deal voor een splinternieuw objectief, je betaalt dan toch zo'n kleine 300,- euro minder dan de huidige winkelprijs. Het geval wil natuurlijk alleen wél dat een potentiële koper ook zelf een exemplaar uit de winkel kan halen (vanaf zo'n 1915,- euro) en dan óók gebruik kan maken van de cashback actie. Kortom, ik zou TS dan ook adviseren om zélf de cashback te innen en de lens te koop aan te bieden nadat de cashback actie voorbij is.

            Overigens zou ik er ook eerder voor kiezen om de 24-70L I weg te doen en de mk II te houden. En anders vraag ik mij eigenlijk af waarom ik een kit zou kopen als ik tóch geen interesse heb in de "kitlens"....
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Canon EF 24-70mm F2.8L II USM: PEILING!

              Ik zou eens graag willen weten of die nieuwe haar geld waard is en aan hoeveel je de I-versie nog kunt verkopen?
              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

              Comment


              • #8
                Re: Canon EF 24-70mm F2.8L II USM: PEILING!

                Momenteel staat de prijs meestal 1929€ genoteerd. Wie gaat er nu voor een korting van 29€ al die moeite doen? Dat is maar 1,5%.
                .
                Als de camera + lens als kit gekocht wordt, staan ze waarschijnlijk beide op dezelfde faktuur met de kitnaam.

                Altijd prettiger als je later iets kan verkopen met een origineel faktuur erbij op je eigen naam. Anders denkt de koper dat je de lens zelf al tweedehands hebt gekocht.

                Comment

                Working...
                X