Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zierikzee - Waterwijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zierikzee - Waterwijk

    Een stukje neo-grachtenbouw in Zierikzee.



    Graag op een zwarte achtergrond bekijken.
    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Zierikzee - Waterwijk

    Staat er mooi op hoor
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

    Comment


    • #3
      Re: Zierikzee - Waterwijk

      Johan, misschien ware het beter geweest dat huis links niet op de foto te laten, het valt uit de toon met de rest van de gebouwen.
      Voor de rest vind ik de foto wel mooi vooral die L lijn dwars door de foto maakt het compo, knap gezien.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Zierikzee - Waterwijk

        Voor mij is de vertekening door de 11 mm wat te zichtbaar (naar buiten vallende gebouwen).
        Voor de rest knap.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Zierikzee - Waterwijk

          Bedankt voor jullie altijd weer prettige reacties, waar je vooral wat aan hebt.
          @ RF : Helemaal gelijk ! Misschien had ik bij het maken van de foto een ander positie moeten/kunnen kiezen.
          Met deze foto vind ik het geen optie om het door te snijden te doen, want dan is de compo naar de haaien.
          Nog even iets opbiechten : Ik heb de foto gespiegeld, omdat dat veel lekkerder kijkt.
          De werkelijkheid in Z/W.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Zierikzee - Waterwijk

            Johan, ik bedoelde dat ik persoonlijk dat huis uit de foto zou halen, dus vooral niets veranderen aan het compo want dit vind ik juist zo mooi.
            In Ps is het mogelijk om dat huis te vervangen door bv. bomen.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Zierikzee - Waterwijk

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Johan, ik bedoelde dat ik persoonlijk dat huis uit de foto zou halen, dus vooral niets veranderen aan het compo want dit vind ik juist zo mooi.
              In Ps is het mogelijk om dat huis te vervangen door bv. bomen.
              Aha! Bedankt voor de nadere uitleg.
              Ik denk alleen dat het een gelopen race is, want zo'n PS-kunstenaar ben ik helaas niet. (en zeker niet als iedereen weet, waar en wat er is gebeurt)
              EN natuurlijk dank voor de opbouwende kritiek !
              Groeten,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X