Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spigot 1/4 3/8 female

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spigot 1/4 3/8 female

    Weet er iemand waar ik zoiets kan vinden? Ik vind er wel op webshops voor €4 maar de verzendkosten zijn meer dan het pakketje zelf, Bij Art& Craft kosten ze dan weer €13 wat me dan toch ook weer wat te gek lijkt. Zouden ze dit hebben bij de betere doe het zelf?

  • #2
    Re: Spigot 1/4 3/8 female

    Moderator Note: Verplaatst van Gezocht naar Algemeen. In Gezocht kan men namelijk niet reageren (tenzij privé) terwijl hier je misschien meer kans hebt op een geschikt antwoord en/of oplossing.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Spigot 1/4 3/8 female

      In de doe het zelf ga je dit niet vinden.
      Enkel in de beter fotowinkels en op internet.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Spigot 1/4 3/8 female

        Bij Servix denk ik
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: Spigot 1/4 3/8 female

          ebay...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Spigot 1/4 3/8 female

            Ik heb er uiteindelijk een gekocht via coolblue. Savonds om 8uur besteld en de volgende ochtend had ik het al in mijn handen .


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Spigot 1/4 3/8 female

              Moderator Note: Bedankt om dit te melden. Ook anderen die zoiets zoeken kunnen hier baat bij hebben.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X