Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn laatste aanwinst canon ixus 310 Hs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn laatste aanwinst canon ixus 310 Hs

    hallo iedereeen ,op dit fotoforum ,ik ben nieuw hier ,en ik zou graag een vraag willen stellen ,over mij nieuwe aanwinst canon ixus 310 HS ,ik heb dit toestel gekocht op 2dehands ,maar der is geen installatie cd niet meer bij ,dus mijn vraag langs deze ,is er iemand die mij aan een installatie cd kan helpen voor dit camera toestel ,zo ik dt kan installeren op mijn pc,mag mij smsen of via dit forum tel.0472782501

  • #2
    Re: mijn laatste aanwinst canon ixus 310 Hs

    Download drivers, software, firmware and manuals for your Canon product and get access to online technical support resources and troubleshooting.

    Comment


    • #3
      Re: mijn laatste aanwinst canon ixus 310 Hs

      Mooi, maar om die software-updates te installeren heb je normaal wel de originele CD nodig...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: mijn laatste aanwinst canon ixus 310 Hs

        stuur eens een mailtje naar Canon, of bel morgen even hun helpdesk, mogelijk willen ze je wel helpen in de hoop dat je de volgende keer voor een nieuwe canon kiest.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: mijn laatste aanwinst canon ixus 310 Hs

          In een discussie die hier onlangs passeerde stond de link naar de Canon software site en daar stond een iso? bestand voor diegenen die met de updaters niet gediend waren ... zo heb ik het toch begrepen

          edit: sorry ... brain fart .. is de "solutions disk" voor de EOS type cameras
          Last edited by Guest41; 1 december 2013, 20:42.

          Comment

          Working...
          X