Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

    En weer een redelijke nieuwkomer die de November 2013 Challenge, thema: Pars pro toto wint: 550Dave. Hij gaat 'grote' namen als Erven (terug van weggeweest?) en Bopatje vooraf. Zoals in een ander draadje al opgemerkt: vele mooie detailfoto's gezien. Veel muziekinstrumenten ook, maar zoiets leent zich uitstekend tot het maken van een 'pars pro toto'. Voor zover ik weet weinig onregelmatigheden buiten een kleine discussie in de 'commentaren'.
    Nu sluiten we de donkerste maand van het jaar af met sfeerlicht.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

    Een dikke proficiat aan de winnaar, ook een duim omhoog voor alle andere deelnemers !
    Groetjes.

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

      Proficiat Dave.

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

        Proficiat aan 550Dave met de verdiende overwinning. Muziekinstrumenten waren in deze maand, maar deze was echt mooi uitgevoerd. Kan er mee leven om na deze foto op de tweede plaats te eindigen .
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

          Proficiat Dave met deze mooie foto, verdiende eerste plaats, ook van mij kreeg je de hoogste score.
          Zeer verzorgde en goed uitgebalanceerde opname, mooi van belichting, dof en omzetting naar zw/w, keuze om voor portretstand te gaan vond ik ook zeer geslaagd.

          Breed en vooral sterk deelnemersveld ditmaal, er zaten meerdere toppers tussen, proficiat aan allen.
          Op naar de sfeerverlichting nu, maak er iets moois en gezelligs van.

          Grtjs,

          Edje C
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

            Ik voel me dan ook zéér vereerd dat ik deze Challenge heb mogen winnen dankzij jullie scores.. Bedankt!
            Dikke proficiat aan Erven & Bopatje die zijn gaan lopen met het zilver en het brons.

            Groeten,
            Dave
            Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

              De terechte winnaar, proficiat !

              en proficiat aan alle deelnemers weeral !

              Op naar het sfeerlicht
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                Dave, proficiat met je overwinning.

                Grt,

                Jean-Pierre

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                  Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                  Proficiat Dave met deze mooie foto, verdiende eerste plaats, ook van mij kreeg je de hoogste score.
                  Zeer verzorgde en goed uitgebalanceerde opname, mooi van belichting, dof en omzetting naar zw/w, keuze om voor portretstand te gaan vond ik ook zeer geslaagd.

                  Breed en vooral sterk deelnemersveld ditmaal, er zaten meerdere toppers tussen, proficiat aan allen.
                  Op naar de sfeerverlichting nu, maak er iets moois en gezelligs van.

                  Grtjs,

                  Edje C

                  Bedankt voor je score, Edje!
                  Wordt deze foto nu gepubliceerd in Shoot, 't HOF en in het Book of Fame?

                  Groeten,
                  Dave
                  Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                    Shoot: ja, normaliter wel. Je wordt in principe door Shoot gecontacteerd, en dan moet jij een groter exemplaar opsturen. Procedure verloopt buiten BD tussen jou en Shoot.
                    HoF: jouw foto wordt voorgedragen, ten vroegste voor de HoF van week 49: Foto's gepost tussen zaterdag 30 november en vrijdag 6 december." (dus niet de HoF die morgen uitgaat).
                    Het is niet zo dat de BD-Challenge winnaar automatisch in de HoF komt. Hangt af van de nominaties (de concurrentie op dat moment dus) en degene die de eindselectie maakt.
                    BoF: helaas, is intussen heengegaan. Elders op het forum vind je daarover meer berichtgeving (al niet recent meer)
                    Prijs voor het winnen van de BD Challenge: normaliter wel, alleen is onze sponsor (Elka) faïlliet gegaan, doorgestart maar niet in staat om zelfs onze zelf betaalde bestellingen te behandelen () Hier wordt nog naar een oplossing gezocht. Maar troost je: in 2013 heeft niemand zijn 30x40/45 afdruk gekregen.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                      Oorspronkelijk geplaatst door 550Dave Bekijk bericht
                      Ik voel me dan ook zéér vereerd dat ik deze Challenge heb mogen winnen dankzij jullie scores.. Bedankt!
                      Dikke proficiat aan Erven & Bopatje die zijn gaan lopen met het zilver en het brons.

                      Groeten,
                      Dave
                      dikke proficiat Dave ik vind het zeer terecht en een mooi knappe foto , ook de omzetting is heel mooi !!!
                      ook aan iedereen dank voor de stemmen zo ben ik heel fier met de bronzen medaille
                      nu eens goed mijn hersenen pijnigen voor de volgende challenge ,op naar de feestdagen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Shoot: ja, normaliter wel. Je wordt in principe door Shoot gecontacteerd, en dan moet jij een groter exemplaar opsturen. Procedure verloopt buiten BD tussen jou en Shoot.
                        HoF: jouw foto wordt voorgedragen, ten vroegste voor de HoF van week 49: Foto's gepost tussen zaterdag 30 november en vrijdag 6 december." (dus niet de HoF die morgen uitgaat).
                        Het is niet zo dat de BD-Challenge winnaar automatisch in de HoF komt. Hangt af van de nominaties (de concurrentie op dat moment dus) en degene die de eindselectie maakt.
                        BoF: helaas, is intussen heengegaan. Elders op het forum vind je daarover meer berichtgeving (al niet recent meer)
                        Prijs voor het winnen van de BD Challenge: normaliter wel, alleen is onze sponsor (Elka) faïlliet gegaan, doorgestart maar niet in staat om zelfs onze zelf betaalde bestellingen te behandelen () Hier wordt nog naar een oplossing gezocht. Maar troost je: in 2013 heeft niemand zijn 30x40/45 afdruk gekregen.
                        Bedankt voor je toelichting.

                        Shoot: super!
                        HoF: af te wachten!
                        BoF: heb de berichtgeving hieromtrent op het forum eens doorgelezen, het is inderdaad wel jammer dat dit mooi initiatief niet meer kan gerealiseerd worden. Naar mijn mening keken er toch een behoorlijk aantal BD-leden uit naar deze jaarlijkse compilatie!

                        Groeten,
                        Dave
                        Last edited by 550Dave; 1 december 2013, 22:42.
                        Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                          Proficiat met je eerste plaats Dave...verdiend!
                          Ook ne dikke proficiat aan alle andere deelnemers!!

                          Wat mij hier wel opvalt is dat er maar weinig gestemd werd...een gemiddelde van 30-35 stemmen op 65 deelnemers.

                          Op naar de laatste challenge van dit jaar...benieuwd!

                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                            proficiat aan de eerste drie Dave, Erven en Bopatje met jullie overwinning
                            er zitten verder ook nog knappe platen tussen
                            groetjes Ingrid

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat, 550Dave, winnaar van de Challenge "Pars pro Toto"

                              Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor al de fijne reacties & felicitaties met m'n 1ste overwinning!

                              Gr. Dave
                              Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                              Comment

                              Working...
                              X