Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rubberen eyecup voor D800E

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rubberen eyecup voor D800E

    Ik vermoed dat het de DK19 is voor de D800. Ik er mij een tijd geleden al een rubberen eyecup gekocht via e-bay en die valt er al maar meer af. Weet iemand misschien waar je een degelijke kan aanschaffen. Ik weet niet of deze misschien voor de D800 reeks kan dienen.http://www.artencraft.be/nl/nikon-dk-19-eyecup-7527
    Het gebeurt nog maar zelden dat ik mij laat vangen aan brol van op e-bay, maar die keer, en op aanraden van iemand, liet ik mij toch wel vangen. Opnieuw eens het bewijs dat goedkoop nogal eens dure koop wordt.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Rubberen eyecup voor D800E

    Ik gebruik de dk-19 sinds een jaar, de eyecup is er nog nooit afgevallen. Hij wordt geklemd tussen een bijgeleverd metalen houdertje en het occulair, dus niet zomaar een rubbertje dat je over de zoeker 'spant'.
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Rubberen eyecup voor D800E

      Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
      Ik gebruik de dk-19 sinds een jaar, de eyecup is er nog nooit afgevallen. Hij wordt geklemd tussen een bijgeleverd metalen houdertje en het occulair, dus niet zomaar een rubbertje dat je over de zoeker 'spant'.
      Bij de 'niet' originele Nikon eyecup die ik aankocht zit er teveel speling tussen de rubber en het houdertje. Je kan die ook niet voldoende vastklemmen want als je dat doet schiet de rubber gewoon over de houder. Ik zal dus eens de originele Nikon eyecup bestellen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Rubberen eyecup voor D800E

        Ik heb van mijn begin met de Nikon D 800 de DK 19 aangeschaft en nog nooit problemen mee gehad, voor zijn prijs zou ik niet gaan zoeken naar namaak of gelijken.

        Comment


        • #5
          Re: Rubberen eyecup voor D800E

          Ondertussen de originele Nikon eyecup en geen problemen meer. Dus nog maar eens : "de gierigheid bedriegt dus de wijsheid".
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment

          Working...
          X