Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrijwilliger hobby fotograaf voor aanleren kneepjes van modelfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vrijwilliger hobby fotograaf voor aanleren kneepjes van modelfotografie

    Ik ben zelf helaas nog een leek in fotografie. Ik heb heel recent een bedrijfje opgestart en heb erg veel nood aan model en product fotografie. Ik wil dit erg graag zelf gaan doen maar heb momenteel geen tijd om een opleiding te volgen. Ik ben op zoek naar een vrijwilliger hobby fotograaf die me in de praktijk kan aanleren hoe mooie modelfoto's en productfoto's te maken. Ik ben zelf uit Beerzel maar ben elke dag in Antwerpen. Met vriendelijke groetjes, Gerd

  • #2
    Re: Vrijwilliger hobby fotograaf voor aanleren kneepjes van modelfotografie

    ik dacht dat men andersom te werk ging. .. eerst leren en dan bedrijf opstarten

    Comment


    • #3
      Re: Vrijwilliger hobby fotograaf voor aanleren kneepjes van modelfotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door Gerd-hc Bekijk bericht
      ....... maar heb momenteel geen tijd om een opleiding te volgen.
      Ik ben op zoek naar een vrijwilliger hobby fotograaf die me in de praktijk kan aanleren hoe mooie modelfoto's en productfoto's te maken....
      en daar gaat geen tijd in zitten Gerd...?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vrijwilliger hobby fotograaf voor aanleren kneepjes van modelfotografie

        Gerd,

        Ik denk niet dat je daar zo snel iemand voor gaat vinden. Het probleem is namelijk dat een fotograaf die jou leert hoe je je eigen foto's moet maken ervoor zorgt dat jij nooit meer een fotograaf zal inhuren om product/portret foto's te maken, en dus zichzelf uit de markt gaat werken.