Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juiste camcorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Juiste camcorder

    Beste allemaal,

    Ik wil graag een moderne camcorder van kwaliteit kopen, eentje voor echte fotografie-hobbyisten. Het liefste (hoeft dus niet per se) een body (zodat, bijv.: je de lens kunt verwisselen, filters kunt plaatsen en etc.) en eenvoudig gebruik. Het moet een moderne digitale camera zijn om natuur te filmen, met HD beeld, high-speed, fijn gebruik van van o.a. diafragma en sluitertijd, autofocus, fijn gebruik in foto's transporteren & bewerken, fijn stereogebruik, fijn zoomgebruik, supermacro en/of macro en/of tele functie en Engels of Nederlands taalgebruik. Het maakt niet uit of hij tweedehands is, en of ik er extra materialen bij aan moet schaffen. Het mag een spiegelreflex, of veel raakvlakken hebben met een spiegelreflex. Verder moet hij veelzijdig (oftewel multifunctioneel) zijn.

    Voornamelijk wil ik dieren en planten filmen. De camera en zijn eventuele materialen moeten samen max. €200 kosten.

    P.s.: gelieve rekening te houden met Kerstaanbiedingen; er zijn nu veel goede camera's voor spotprijzen.


    Welke camcorder is voor mij dus het meest geschikt?

    Alvast hartelijk dank!
    Mvg, Karen H.
    Last edited by Karentje97; 24 november 2013, 13:56.
Working...
X