Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon software en windows 8.1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon software en windows 8.1

    is er al een versie van dpp e.a. canon programma's voor windows 8.1?
    ik vind enkel een 4tal updates, niets anders...

  • #2
    Re: canon software en windows 8.1

    Ik weet dat die er al is voor eos Utility(windows 8.1), dus normaal gezien is de rest er dan ook. Welk toestel hebt u?

    Zie deze link voor 600D;



    Op deze link kan je toestel zelf eerst kiezen; http://nl.canon.be/Support/Consumer_...eos/index.aspx

    Grt,

    Jean-Pierre
    Last edited by Guest22; 23 november 2013, 21:13.

    Comment


    • #3
      Re: canon software en windows 8.1

      Bijna alles wat werkte op 8.0, werkt ook op 8.1 trouwens?
      Je programma's zullen dus perfect werken.

      Comment


      • #4
        Re: canon software en windows 8.1

        Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        Bijna alles wat werkte op 8.0, werkt ook op 8.1 trouwens?
        Je programma's zullen dus perfect werken.
        Ik heb van iemand gehoord dat hij met een heleboel programma's problemen had na een upgrade naar Windows 8.1, van de programma's die probleemloos werkten in Windows 8.0 waren er verschillende die niet meer werkten na de upgrade.
        Het lijkt er dus op dat ze bij Microsoft weer zelf problemen aan het maken zijn...
        Windows 7 draait hier al verschillen de jaren zonder problemen op de pc en de laptop (ik heb zelfs nog een meer dan 10 jaar oude Medion pc die nog wekelijks wordt gebruikt en die op XP nooit een probleem heeft gehad), als ik ooit aan een nieuwe computer toe ben, dan hoop ik dat ze op dat ogenblik een betrouwbaar besturingsprogramma hebben, zo heb ik indertijd ook Vista overgeslagen omdat ik daarover teveel negatieve zaken had gelezen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: canon software en windows 8.1

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik heb van iemand gehoord dat hij met een heleboel programma's problemen had na een upgrade naar Windows 8.1, van de programma's die probleemloos werkten in Windows 8.0 waren er verschillende die niet meer werkten na de upgrade.
          Het lijkt er dus op dat ze bij Microsoft weer zelf problemen aan het maken zijn...
          Windows 7 draait hier al verschillen de jaren zonder problemen op de pc en de laptop (ik heb zelfs nog een meer dan 10 jaar oude Medion pc die nog wekelijks wordt gebruikt en die op XP nooit een probleem heeft gehad), als ik ooit aan een nieuwe computer toe ben, dan hoop ik dat ze op dat ogenblik een betrouwbaar besturingsprogramma hebben, zo heb ik indertijd ook Vista overgeslagen omdat ik daarover teveel negatieve zaken had gelezen.
          Volgens eigen gebruik en wat ik hoor van anderen is win8 het meest betrouwbare OS dat ze tot nu toe mee hebben gewerkt.
          Niet meer de virussen van XP, niet meer de bugs van Vista, sneller dan win7,...

          Comment


          • #6
            Re: canon software en windows 8.1

            Ik heb de software-cd opnieuw geïnstalleerd. Enkele updaters zijn reeds mogelijk voor 8.1. Ik zocht eigenlijk om de volledige software voor 8.1, maar blijkbaar staat die niet online? Althans niet officieel denk ik.

            Windows 8.1 vind ik echt heel stabiel, snel en de metro pagina werkt voor mij echt super. De integratie met windows Phone en tablet is gemakkelijk en zeer handig.

            Comment


            • #7
              Re: canon software en windows 8.1

              Ik begrijp dit niet goed. Ik heb zelf enkele PC's op win 8,1 draaien en de software van Canon draait daar toch perfect op? Ik heb de installatie-CD's van mijn 400D geïnstalleerd, en daarna via de site van Canon de meest recente upgrade van DPP en EOSutility binnengehaald en de installatie daarvan leverde onder 8,1 geen enkel probleem op. Alles draait perfect. Ik haal wel steeds mijn software binnen van de amerikaanse site. Ik heb al gemerkt dat de upgrades daar eerder beschikbaar zijn dan op de europese sites.

              Groeten,
              Geert

              Comment


              • #8
                Re: canon software en windows 8.1

                Dat zeg ik toch. Oude CD erop gezet en dan de beschikbare updates op de website. Ik zocht gewoon ergens om de software integraal te downloaden en niet eerst een CD en dan een sommige updates. Ik zoek de amerikaanse site es op voor de updates.

                Comment


                • #9
                  Re: canon software en windows 8.1

                  Die bestanden op de website zijn de volledige versie. Wel zal je bij installatie eens je CD moeten insteken om die versies te installeren. Je CD hoef je dus niet vooraf te installeren. Zo heb ik het een redelijke tijd geleden toch gedaan. En yep : het werkt ook onder windows 8.1...
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment

                  Working...
                  X