Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeer grote prints laten afrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeer grote prints laten afrukken

    Hallo,

    Ik heb onlangs en panorama getrokken in NY waar ik een grote print van wil maken (eindelijk eens de MP's van dit toestel ten volle gebruiken ). Mijn doel is om een print te verkrijgen van 2,4 x 0,8m, mogelijks 3 x 1m (afhankelijk van de plaats die de foto thuis krijgt).
    Ik vraag me af of jullie specifieke adressen hebben van labo's of winkels die dit zeer goed doen.

    Ik heb al eens bij profotonet.nl geïnformeerd aangezien ik hier zeer goede zaken over hoor inzake kwaliteit, maar ze kunnen niet zo groot printen als ik het wil.
    Ik woon in Antwerpen, en ben eens bij foto Schelfhout langsgegaan. Zij kunnen de dimensies aan, maar ik moet zeggen dat de prijs voor de print + opkleefwerk iets duurder uitvalt dan ik had verwacht.
    Voor zo'n dergelijke eyecatcher thuis begrijp ik echter dat de kwaliteit top moet zijn, en ben ik wel bereid hiervoor te betalen!

    Hebben jullie andere adresjes, of ervaringen met grote prints van bij foto Schelfhout? Het zag er daar alleszins wel allemaal zeer indrukwekkend uit!
    Wat is de beste methode om grote prints mee op te hangen/ op te kleven? Een canvasprint wil ik wel niet.

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Zeer grote prints laten afrukken

    Wij brengen uw interieur of exterieur concept tot leven. Als technische partner kan u rekenen op het ontwerpen, produceren en plaatsen van uw project.


    Daar kan je zeker terecht. Ze hebben voor mij een gelijkaardige afdruk gemaakt. En ik ben tevreden. Maar koken kost geld...

    Gr. Paul

    Comment


    • #3
      Re: Zeer grote prints laten afrukken

      Voor die formaten kan je best kiezen voor een afgewerkt systeem, opgekleefd, met bevestigingssysteem aan de achterkant, tenzij je erg handig bent en er zelf iets voor wil maken.
      Een gewone houten plaat voldoet niet, die gaat gegarandeerd krom trekken.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Zeer grote prints laten afrukken

        Beter laten doen. Verkleven op een drager is een vak apart. Het zou zonde zijn om een grote print te verknoeien om te besparen op je manier van het presenteren. Aangezien je uit het Antwerpse bent kan je eens afstappen bij Milo-Profi. In Brussel kan je terecht bij Authentic en je kan op hun site de berekening maken van de verschillende mogelijkheden. In het Leuvense kan je gaan bij Axis. Succes ermee.

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Zeer grote prints laten afrukken

          Oorspronkelijk geplaatst door Paul4545 Bekijk bericht
          http://www.whitelight.be/

          Maar koken kost geld...
          Als je met een voldaan gevoel de tafel verlaat is dat snel vergeten ...
          Maar idd. kwaliteit kost geld. Als je ziet wat hun toestellen kosten en hun verbruiksproducten om zo'n print te maken zijn de prijzen makkelijk te verklaren.
          Om nog een spreekwoord aan te halen : if you can't stand the heat, stay out of the kitchen ...

          Tjerri

          Comment


          • #6
            Re: Zeer grote prints laten afrukken

            300x100 , bij Claes op de Luchtbal.
            Gaat centen kosten (diBond, Alu, hoogglans...) als het goed gedaan moet zijn !

            Dpaul
            DPaul - A.FIAP
            D810, nikkors and other stuff

            Comment


            • #7
              Re: Zeer grote prints laten afrukken

              Gelukkig doet de d het ondertussen weer....
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment

              Working...
              X