Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik een fotostudio huren?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar kan ik een fotostudio huren?

    Beste medefotografen.

    Zijn er mensen die weet hebben van het verhuur van studio's ?.
    Ik zoek er namelijk een om modelfotografie te oefenen met alles erop en eraan.

    groeten
    dromer

  • #2
    zou je misschien nie beter eerst iemand zoeken om ne keer te gaan kijken?

    studiofotografie is echt nie simpel...en een studio huren kost nie weinig.... dus misschien best eerst een collega-BD'er aanspreken om samen ne keer iets te doen...
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Beste

      dat is geen slecht idee.

      groeten dromer

      Comment


      • #4
        Je kan ook lid worden van een fotoclub,
        om een voorbeeld te geven

        lidgeld 15 € en het gebruik van de studio is gratis +
        veel deskundig advies, georganiseerde modelshoots ( met alles er op en aan )
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Beste

          Ik ben lid van een fotoclub, maar heb nog geen aanbiedingen gehad voor het fotograferen van modellen en van studio's is er ook geen sprake.
          Ik ken geen fotoclubs die studio's huren en modellen inhuren, toch niet voor 15 € per jaar, ik betaal nu voor mijn aansluiting 30 €.

          groeten
          dromer

          Comment


          • #6
            Originally posted by dromer
            Beste

            Ik ben lid van een fotoclub, maar heb nog geen aanbiedingen gehad voor het fotograferen van modellen en van studio's is er ook geen sprake.
            Ik ken geen fotoclubs die studio's huren en modellen inhuren, toch niet voor 15 € per jaar, ik betaal nu voor mijn aansluiting 30 €.

            groeten
            dromer

            Dan moet je dat is voorstellen op de vergadering, zelfs in onze fotoclub die maar 7 Euro lidgeld vraagt per jaar zijn er minimaal drie modellen shoots per jaar. Nu heb ik het geluk van altijd in mijn eigen studio te kunnen werken met verschillende modellen.
            Maar ik merk toch als we iets organiseren van modellenfotografie in de club, dat de fotografen daar echt op af komen.
            Het is dan ook dringen om ook een plaatje te maken van da wicht. Ik laat dit aan mij voorbijgaan want op het jaarlijks salon komen dan die beelden van de modellen weer boven. Iedereen hangt met foto's van hetzelfde model. Dus ik lekker niet.


            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Beste

              Ik zal eens navraag doen in de club, maar veel zal ik er niet van verwachten.
              bedankt voor het antwoord.

              groeten
              dromer

              Comment


              • #8
                Heb ook zin om eens een modeshoot te doen in een studio regio Antwerpen...
                Zijn er nog kandidaten?

                Comment


                • #9
                  Wat mag dat kosten??
                  Met andere woorden je kan een ruimte (studio) hebben met drie flitsers. Verschillende achtergronden. Model bestel je zelf en toestel breng je ook mee.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dromer
                    Beste

                    Ik ben lid van een fotoclub, maar heb nog geen aanbiedingen gehad voor het fotograferen van modellen en van studio's is er ook geen sprake.
                    Ik ken geen fotoclubs die studio's huren en modellen inhuren, toch niet voor 15 € per jaar, ik betaal nu voor mijn aansluiting 30 €.

                    groeten
                    dromer
                    Beste,
                    ik ben lid van fotoclub COC in Ronse
                    en daar hebben we een studio van ong. 5m X 15m
                    We hebben 3 soorten achtergrond op papier ( wit, bruin, zwart ) en nog verschillende doeken om als achtergrond te gebruiken.
                    er zijn steeds 4 flitsers - softboxen - dimmers - reflectieschermen ter beschikking van de fotograaf ( met alle nodige accesoires )
                    de studio is bijna altijd vrij en de sleutel kan je verkrijgen bij de voorzitter
                    er zijn een 6 tal modellen per jaar soms gratis, soms betalend
                    ook gebeuren er andere activiteiten in de studio dan modelfotografie, bv macrofotografie, productfotografie, enz...

                    en als je ergens een probleem mee hebt staat iedereen te springen om u te komen helpen in de studio maar ook daarbuiten !!!

                    een goeie fotoclub is echt aan te raden en zeker voor beginners zaols ik !!!

                    en als je interesse hebt om eens modellen te fotograferen dan kan je gerust afkomen op 27 juni ( onze modellendag )
                    er zijn ong. 20 modellen met binnen en buitenlokaties
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                    Comment


                    • #11
                      beste
                      zal zondag aanwezig zijn

                      groeten

                      dromer

                      Comment


                      • #12
                        Op m'n werk verhuren ze sinds kort ook de studio heb ik gezien (is nog maar 1x verhuurd geweest, we maken er nog geen reklame mee), tis wel een zeer grote professionele studio met een witte 'ramp' van 12 meter lang. Er is een zijkant compleet zwart en de andere zijkant neutraal grijs en er is een railsysteem aan de plafond met 4 flitsen + 2 flitsen op statief. Hoogte is 3,60 meter bij de 'ramp' Je kan dus gerust een auto binnenrijden (is erop voorzien). Er zijn een aantal toebehoren zoals kleurfilters voor de flitsen enzo of een metalen aluminium ondergrond bv. Denk dat het om maar eens te proberen een beetje veel geld is, tenzij je misschien afspreekt met een paar mensen en de ruimte in 2 of 3 deelt (is groot genoeg voor denk ik). Er zijn ook verkleed en opmaakruimtes voorzien voor de modellen... dus spiegel en wasruimte enzo....

                        Prijzen:
                        2u: 125 euro
                        4u: 225 euro
                        8u: 400 euro + extra uur: +100 euro

                        Als je interesse hebt moet je maar eens mailen met nico.monnoye@metamedia.be

                        groeten,
                        wim
                        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                        Comment


                        • #13
                          Hoi beste

                          dat zou nog wat zijn zie, zou BD dat niet kunnen organiseren ?
                          een dag met BD'ers en verschillende modellen, iedereen kan zijn steentje bijdragen.

                          groeten

                          dromer

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lieven lens
                            Originally posted by dromer
                            Beste

                            Ik ben lid van een fotoclub, maar heb nog geen aanbiedingen gehad voor het fotograferen van modellen en van studio's is er ook geen sprake.
                            Ik ken geen fotoclubs die studio's huren en modellen inhuren, toch niet voor 15 € per jaar, ik betaal nu voor mijn aansluiting 30 €.

                            groeten
                            dromer
                            Beste,
                            ik ben lid van fotoclub COC in Ronse
                            en daar hebben we een studio van ong. 5m X 15m
                            We hebben 3 soorten achtergrond op papier ( wit, bruin, zwart ) en nog verschillende doeken om als achtergrond te gebruiken.
                            er zijn steeds 4 flitsers - softboxen - dimmers - reflectieschermen ter beschikking van de fotograaf ( met alle nodige accesoires )
                            de studio is bijna altijd vrij en de sleutel kan je verkrijgen bij de voorzitter
                            er zijn een 6 tal modellen per jaar soms gratis, soms betalend
                            ook gebeuren er andere activiteiten in de studio dan modelfotografie, bv macrofotografie, productfotografie, enz...

                            en als je ergens een probleem mee hebt staat iedereen te springen om u te komen helpen in de studio maar ook daarbuiten !!!

                            een goeie fotoclub is echt aan te raden en zeker voor beginners zaols ik !!!

                            en als je interesse hebt om eens modellen te fotograferen dan kan je gerust afkomen op 27 juni ( onze modellendag )
                            er zijn ong. 20 modellen met binnen en buitenlokaties
                            Als ik nu niet jarig was op 27 juni kwam ik zeker langs!
                            My Portfolio (like!)
                            Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

                            Comment


                            • #15
                              Tot nu toe heb ik er nooit over gedacht dat ik het jammer zou kunnen vinden dat ik niet dichterbij Ronse woon. Maar nu ik dit lees wel. dat is een mooie fotoclub. Kent niet iemand een fotoclub met zo'n studio op minder dan een uur rijden van Maastricht?

                              groeten

                              Comment

                              Working...
                              X