Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekering speciaal voor fotomateriaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzekering speciaal voor fotomateriaal

    Hallo ik ben een amateurfotografe en ben op zoek naar een verzekering specifiek voor fotomateriaal , zijn er hier mensen die daar ervaring met hebben
    en me eventueel een verzekering kunnen aanraden , want heb zopas alles nieuw moeten aanschaffen wegens inbraak in mijn woning en met het bedrag dat ik uitbetaald kreeg voor mijn fototoestel kon ik geen nieuw toestel aankopen , aangezien ik nu terug alles bij elkaar aan een waarde zit van bijna 3250 euro zou ik dit toch graag laten verzekeren zodat ik zeker ben bij schade of diefstal Mvg Ria
    Canon EOS 6D - Tamron SP 24-70 MM f 2.8 DI VC - Canon EF 50mm F/1.8 II - Sirui T-2204 x Statief + K 20X balhoofd - Canon Speedlite 580EX II

  • #2
    Re: Verzekering speciaal voor fotomateriaal

    Via mijn makelaar heb ik een verzekering lopen bij AG Insurance.

    Het gaat hier om een verzekering alle risico's waarin mijn fotomateriaal is opgenomen. Ik betaal ongeveer 7% premie per jaar over het verzekerde bedrag. Schade door eigen toedoen is hierin ook opgenomen.

    Naargelang je materiaal bijkoopt, kun je de polis laten aanpassen gedurende het lopende jaar en moet je enkel bijbetalen voor de resterende maanden.

    In het eerste jaar is het bedrag voor 100% gedekt. In het 2de jaar voor 90%, 3de – 75% en vanaf het 4de tot het 7de jaar voor 60%, vanaf het 8ste jaar voor de verkoopwaarde van het voorwerp.

    Dit is een verzekering voor hobbyisten.

    Er zullen er waarschijnlijk nog wel andere zijn, maar dan heb je al een idee in welke richting het waarschijnlijk wel zal gaan.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

    Comment


    • #3
      Re: Verzekering speciaal voor fotomateriaal

      Bedankt voor je reactie
      Canon EOS 6D - Tamron SP 24-70 MM f 2.8 DI VC - Canon EF 50mm F/1.8 II - Sirui T-2204 x Statief + K 20X balhoofd - Canon Speedlite 580EX II

      Comment

      Working...
      X