Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tevreden over ontwikkeling bij Kruidvat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tevreden over ontwikkeling bij Kruidvat?

    Hebben jullie goede ervaringen bij het laten ontwikkelen van foto's genomen met digitale camera bij Kruidvat?

    Lorie

  • #2
    Je kunt het beste even een search doen op Kruidvat want dit onderwerp is al een paar keer voorbij gekomen

    Comment


    • #3
      Merci!
      k Ben hier nog nie zo lang, dus wsl gemist

      Lorie

      Comment


      • #4
        Ik weet niet wat digitale fotoafdrukken betreft. Ik hoor daaromtrent alleen maar goede reacties over. Maar ik heb ooit eens een rolletje (voor de digitale fotografie) binnen gedaan van mijn reis naar Portugal en de andere rolletjes bij Action Shop.

        Die van Action Shop waren schitterend die van Kruidvat waren lelijk. Het was precies of het was daar altijd slecht weer...

        Maar ja, da's ondertussen wel al 3 jaar geleden

        Comment


        • #5
          bij de bestellingen die ik er gedaan heb, maar dat is intussen al meer dan een jaar geleden wegens ontevreden, was er vooral een groot verschil in kwaliteit tussen verschillende bestelingen, en de service was IMHO onaanvaardbaar: een mail krijgen dat de foto's in de winkel liggen, 5x gaan om ze uiteindelijk 3 weken later in de winkel te vinden was bv. niet uitzonderlijk. er was ook altijd een verschil tussen de prijs online, de prijs in de orderbevestiging en de prijs in de winkel. je kan dan je kassaticket bijhouden, protesteren, en bij de volgende bestelling je halve euro terugkrijgen, maar het voelt onprettig aan. zijn al je foto's voorzien van een geele waas, dan kan je er donder opzeggen dat ze niet gratis opnieuw gedrukt worden.

          ok, iets goedkoper dan Photobox.ie, maar een wereld van verschil in klantenservice en kwaliteit. wil je echt goedkoop en is kwaliteit en service minder belangrijk (en vind je het niet erg dat je enkele foto's van iemand anders krijgt en iemand anders enkele van jouw foto's krijgt ), ga dan maar naar photo.com

          Comment


          • #6
            laat redelijk veel bij het kruidvat afdrukken . Wel alles online (digitaal dus) en zelfs tot posterformaat 75x50 en ik heb nog nooit slechte foto's gehad.Mijn foto's bewerkt ik wel eerst zelf en ik krijg ze altijd zo als ik ze gezet heb van contrast en helderheid. Ik weet nu niet als je ze onbewerkt doorstuurd of ze dan een correctie krijgen. Heb ik nog niet geprobeerd. Ben er toch zeer tevreden over kruidvat.Heb ook vroeger met Spector gewerkt en als je de foto's van het kruidvat en spector naast elkaar plaatst zie je toch duidelijk verschil.Helderheid ..contrast....kleuren... en mijn voorkeur gaat dan toch uit voor het kruidvat...maar ja dit wil niet zeggen dat Spector daarom slechter was ....dat is persoonlijk voor iedereen verschillend vind ik.
            Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
            Hier op dit forum.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lorie
              Hebben jullie goede ervaringen bij het laten ontwikkelen van foto's genomen met digitale camera bij Kruidvat?

              Lorie
              Neen !

              Comment


              • #8
                Alle familiekiekjes gaan rechtstreeks naar Kruitvat. En ieder familiestuk kan zijn deel gaan afhalen en betalen waar hij woont. Tot nog toe heb nog nooit één klacht gekregen van mijn familieleden en dat wil ik ook zo houden. Het gaat hier om familiefeestjes, ganse trouwpartijen en geboortes en noem maar op. Ook mijn vakantiefoto's gaan door de kruitvatmoelen.
                Mijn persoonlijke zaken gaan rechtstreeks naar de uitgever. Die worden zelden afgedrukt, tenzij voor een proefafdruk voor de layout en dan trekt het werkelijk op niets. Jammer durft de drukker soms ook de bal wel eens verkeerd slaan. Zo zie je maar. kruitvat is zo slecht nog niet. Integendeel.

                Comment


                • #9
                  Hm ja, mss nog even doorlezen hier en ik kom wel betere labo's tegen dan Kruidvat, geloof ik.

                  Lorie

                  Comment


                  • #10
                    Kruidvat tja... Al mijn analoge foto's gaan er heen en ben daar best tevreden over. Digitaal: ik heb een aantal maal een aantal digitale foto's laten afdrukken bij het kruidvat. Prima resultaat, althans als het gewoon kiekjes zijn die naar mijn familie gaan die het verschil toch niet zien Laatst heb ik echter eens een flinke stapel foto's laten afdrukken. Om te huilen gewoon!!! Ik weet niet wat ze ermee gedaan hadden maar de kleuren waren verschrikkelijk!!! Ik denk zelfs dat ik hierover eens een klacht ga neerleggen. De kleurverzadiging is zo hoog dat je er pijn in je ogen van krijgt.... Nogal wisselende resultaten dus, niet echt iets waar je van op aan kan.

                    Comment


                    • #11
                      altijd nog goede kwaliteit en service gehad bij het kruidvat

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Lorie
                        Hebben jullie goede ervaringen bij het laten ontwikkelen van foto's genomen met digitale camera bij Kruidvat?

                        Lorie
                        JA

                        Ik heb er nu al 5 series laten afdrukken (+/- 120 stuks per reeks) op 5 verschillende tijdstippen, wel dezelfde foto's, en...... er is een verschil in kleur enz. maar dat vind ik kompleet verwaarloosbaar, ten tijde van de analoge foto's en ontwikkeling had ik nu en dan veel grotere verschillen, dus voor zo een keten vind ik het prima tot zelfs beter dan de "oudere manier"
                        Is MIJN mening, en heb dat al meermaals gezegd, ik blijf ze zowiezo goed vinden.

                        Comment

                        Working...
                        X