Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuweling Urban

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuweling Urban

    Hey iedereen, ik zal me even voorstellen. ik ben Bert, 30 jaar en woon in Limburg (B). Ik heb veel gelezen en vooral veel foto's gezien van jullie werk. Ik moet zeggen prachtig.Zelf ga ik ook de stap nemen om urbexen. Graag had ik de volgende vraag gesteld. Is er iemand bereid me op weg te helpen hiermee, ik bedoel daarmee hoe de foto's maken, hoe met de camera omgaan, uit welke hoek fotografeer ik. Ik vraag GEEN LOCATIE, ik wil het zelf doen en zelf zoeken, het in de handen geworpen krijgen lijkt me minder spannend dan het allemaal zelf uit te zoeken. Ik hoop dat er iemand is die even tijd wil nemen voor deze noop :-), alvast bedankt

    grtz Bert

  • #2
    Re: Nieuweling Urban

    zie Reisfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Nieuweling Urban

      Ik denk dat BertL = OK

      Comment


      • #4
        Re: Nieuweling Urban

        Alleen in de toekomst opletten voor stickers met alarmwaarschuwingen
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Nieuweling Urban

          Dat is ervaringsgericht leren
          Ik heb ooit eens, toen ik al binnen zat in een fabriek alle alarmen laten afgaan. Vervolgens zakt er iets in je schoenen
          Moraal van het verhaal : bij het binnenkomen altijd controleren als er elektriciteit is

          Het is al een tijd geleden maar ik heb op een beurs ooit een verkoper door de grond doen zakken met zijn alarmsysteem. Het was bedoeld voor auto's denk ik.
          Hij had daar een soort kist en in het midden hing zo'n glitterbol, je moest proberen die glitterbol te pakken zonder het alarm te laten afgaan, wat niemand lukte. Het systeem werkte via IR.
          Tot deze hier er in slaagde om hééél traag met zijn hand naar binnen te gaan, de bol vast te nemen en zijn hand weer te verwijderen. Meer en meer volk kwam errond.
          De verkoper trachtte zijn vel te redden met het feit dat mijn hand een klein voorwerp was maar ik had mijn fotozak bij me en die paste net in zijn kist, dus groter kon niet.
          Ik heb dus mijn fotozak héééél langzaam tegen zijn bol geduwd en weer weggenomen. Nog meer volk errond
          Niks alarm. Ik denk dat hij me kon wurgen
          Mijn dag was goed, ze moeten de mensen maar klare wijn schenken.
          En natuurlijk kan je op deze manier geen auto stelen, daar zijn weer andere methoden voor.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuweling Urban

            ja dat was even schrikken, maar het was toch een geslaagde dag :-). We moeten nog eens vlug afspreken

            Comment

            Working...
            X