Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vogel boshutten huren in België of Nederland??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vogel boshutten huren in België of Nederland??

    hallo,

    zijn er hier misschien mensen die weet hebben van hutten die verhuurd worden.
    Ik heb een hele tijd geleden al een oproep gedaan naar observatiehutten in België, en heb er ondertussen ook al wel aardig wat gevonden en geprobeerd, helaas heb ik nogal vaak de indruk dat deze hutten (zowel in België als in Nederland) vooral gemaakt zijn voor observatie en dat het heel moeilijk is om er geslaagde foto's te nemen. Of de hutten staan te ver, of te hoog, of wat dan ook. Eerder deze week was ik in de Biesbosch, een fantastisch gebied maar ook daar zijn de hutten naar mijn mening geen succes voor vogelfotografie

    Daarom dat ik me afvroeg of er misschien (bos)hutten verhuurd worden die speciaal gemaakt zijn met het oog op fotografie van vogels. Zelf een hut bouwen is geen optie, daar heb ik momenteel de tijd noch het geld voor, dus moet ik maar op zoek naar alternatieven.

    Alle info is welkom, telefoonnummers, email adressen, websites, eventueel prijzen en dergelijke meer. Ikzelf ben van Antwerpen, dus in de buurt zou makkelijk zijn, maar het mag gerust wat verder weg zijn ook.

    Hopend op massale reacties
    alvast bedankt
    Mvg,
    Kristof

  • #2
    Re: vogel boshutten huren in België of Nederland??

    hier worden er een aantal genoemd

    Vogelfoto's en vogelfotografie forum / Bird pictures and bird photography forum
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

    Comment


    • #3
      Re: vogel boshutten huren in België of Nederland??

      Oorspronkelijk geplaatst door krikkybilly Bekijk bericht
      ... Zelf een hut bouwen is geen optie, daar heb ik momenteel de tijd noch het geld voor, dus moet ik maar op zoek naar alternatieven ...
      Wat denk je van een schuilhut/tentje?
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: vogel boshutten huren in België of Nederland??

        misschien moet ik inderdaad maar eens werk maken van een schuilhut of tentje. Maar ik heb meestal ook niet super veel tijd en dan is het wel eens leuk om gewoon ergens naartoe te kunnen gaan waar alles bij wijze van spreke kant en klaar staat en waar je bijna gegarandeerd mooie plaatjes kan maken.

        Maar bedankt voor de suggestie in alle geval.

        ook bedankt voor de link naar de birdpix website. Die ga ik zeker eens verder uitpluizen.

        Suggesties blijven uiteraard nog steeds welkom
        Mvg,
        Kristof

        Comment


        • #5
          Re: vogel boshutten huren in België of Nederland??

          misschien heb je hier iets aan :
          Hutfotografie - Hide photography. 2.214 vind-ik-leuks. Welcome to all birdphotographers from Pascal De Munck Idea of this fanpage, pictures of birds taken from a fixed hide


          veel succes

          Comment


          • #6
            Re: vogel boshutten huren in België of Nederland??

            dank je, hier zitten al een aantal interessante zaken tussen
            tips blijven echter steeds welkom

            Comment


            • #7
              Re: vogel boshutten huren in België of Nederland??

              Oorspronkelijk geplaatst door krikkybilly Bekijk bericht
              dank je, hier zitten al een aantal interessante zaken tussen
              tips blijven echter steeds welkom
              een oude vraag, maar mogelijk nog interessant voor anderen. Ik heb een aantal van mijn fotohutten te huur gesteld: http://glennvermeersch.be/home/fotohutten.html

              groetjes,

              Glenn
              www.glennvermeersch.be

              Comment

              Working...
              X