Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeral een BDer in de gazet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weeral een BDer in de gazet

    In de Frut (GVA) van 16/6/04 "Betoverend dorp op onafhankelijke website" Een lovend artikel over Ronny Pallemans die zijn eigen dorpsgenoten verbaast met prachtige natuur-en landschapsfoto's.
    De genoemde fotograaf is niemand minder dan onze bescheiden BDer Mister DIGIRON. www.berendrechtonline.be

    Proficiat Ronny, 'k heb je site nog eens bekeken, er zitten pareltjes tussen.

  • #2
    idd, hier zit beroemd volk onder onze fotografen.

    Comment


    • #3
      Tof!

      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        En het blijft hier maar BBd'ers regenen (Bekende Belgium Digitalers)
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Ja en het was ook dank zij een tip van Digiron dat we op de motor SD van verleden jaar die windmolen in Berendrecht hebben kunnen bezoeken.

          En 't is nen toffe kerel trouwens ook

          Comment


          • #6
            Merci jongens merci,

            Toch wel leuk dat iemand je werk apricieert, in dit geval was het een reporter van GVA die toevallig mijn website ontdekte en er zo enthousiast over was dat deze persé er een artikel wilde over schrijven en publiceren in de Gazet Van Antwerpen, leuk meegenomen al die reclame, het bracht me in ieder geval weer tal van bezoekers en vele positieve reacties op, wat voor mij een goede stimulans is om er mee verder door te gaan.
            Wat BD betreft, jullie zien of horen me hier niet vaak, sorry hiervoor maar ik ben zo geen forumhanger en babbelkous, maar geloof me ik kom toch regelmatig eens kijken, en dit niet alleen om wat bij te leren, maar ook om te genieten van jullie werk en de goede sfeer.
            BD en vele BD'ers staan bij mij hoog aangeschreven, ik hoop enkel dat jullie me op deze manier een beetje aanvaarden.

            Digiron

            Comment

            Working...
            X