Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dienst na verkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dienst na verkoop

    Onlangs bestelde ik een lampenstatief bij CameraNU.
    Bij aankomst bleken de bouten en ( vleugel ) moeren niet optimaal te zijn. Begonnen " door te draaien ".
    Na een mail aan de leverancier ( CameraNU ) kreeg ik als antwoord dat ze dit gingen oplossen en werd mijn mail doorgestuurd aan hun leverancier.
    Inderdaad enkele dagen later werd mij door de post een pakje met de nieuwe onderdelen bezorgd.
    Helaas bleken de zeshoekige kant van de moeren niet te passen in de voorziene uitholling. ( door een verkeerde 5mm bout ipv 6mm )
    Mensen van CameraNU weer op de hoogte gebracht en heb vandaag de juiste moeren en bouten ontvangen. En dit allemaal op hun kosten.
    Waarvoor dank aan de leverancier voor zijn " Dienst na verkoop ".
    Dit noem ik " Service ".
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Dienst na verkoop

    en dat mag ook wel eens gezegd worden.
    Hulde.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Dienst na verkoop

      Wat ze doen is maar normaal zeker.

      Als iets fout toekomt, dan moeten ze dat toch herstellen of vervangen zeker.

      Comment


      • #4
        Re: Dienst na verkoop

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Wat ze doen is maar normaal zeker.

        Als iets fout toekomt, dan moeten ze dat toch herstellen of vervangen zeker.
        Inderdaad, maar moet je het forum maar eens nalezen van zaken en / of leveranciers waar dit nooit zal gebeuren.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Dienst na verkoop

          Wel grappig genoeg, met Apple ook goeie service meegemaakt gisteren (qua herstel):

          Ik heb sinds 2009 een witte macbook.
          nu begon sinds vorig jaar de rubber onderkant wat los te komen...
          Gisteren stoorde het me echt.

          Dus beginnen google'en om vervang stuk te vinden.
          Kom ik op een nieuwsbericht, dat in 2011 werd uitgestuurd om onderkant gratis te laten vervangen...
          Ik dacht even verder zoeken, nu heb ik via apple site een nieuwe onderkant inclusief de nodige vijsjes EN schroevendraaier kunnen bestellen (volledig gratis).

          Dat vond ik ook niet mis
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #6
            Re: Dienst na verkoop

            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Wel grappig genoeg, met Apple ook goeie service meegemaakt gisteren (qua herstel):
            dat is zeker grappig..
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Dienst na verkoop

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              dat is zeker grappig..
              grt,bouk.
              Zo is dat bouk,
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #8
                Re: Dienst na verkoop

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Onlangs bestelde ik een lampenstatief bij CameraNU.
                Bij aankomst bleken de bouten en ( vleugel ) moeren niet optimaal te zijn. Begonnen " door te draaien ".
                Na een mail aan de leverancier ( CameraNU ) kreeg ik als antwoord dat ze dit gingen oplossen en werd mijn mail doorgestuurd aan hun leverancier.
                Inderdaad enkele dagen later werd mij door de post een pakje met de nieuwe onderdelen bezorgd.
                Helaas bleken de zeshoekige kant van de moeren niet te passen in de voorziene uitholling. ( door een verkeerde 5mm bout ipv 6mm )
                Mensen van CameraNU weer op de hoogte gebracht en heb vandaag de juiste moeren en bouten ontvangen. En dit allemaal op hun kosten.
                Waarvoor dank aan de leverancier voor zijn " Dienst na verkoop ".
                Dit noem ik " Service ".
                Kan deze service enkel maar beamen.
                November 2011 nieuwe body 7D aangekocht bij cameraNu. Toestel blokkeerde op de kortste keren en kon pas opnieuw gebruikt worden na het verwijderen en terug insteken van batterij.
                Error-code op schermpje even gegoogled en bleek één of andere fabricatiefout te zijn. Contact met Tech Repair...Kopie van aankoopfactuur bij toestel in doosje en binnen één week afgehaald thuis en gerepareerd teruggebracht. Geheugenkaarthouder en printplaat vervangen. Geen cent pijn voor deze service.
                Geeft vertrouwen in beide firma's bij correct ingediende garantie claim.

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment

                Working...
                X