Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Media planet dit jaar afgelast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Media planet dit jaar afgelast

    De multimedia-beurs Media Planet is geannuleerd. De bedoeling was om dit jaar het aanbod van digitale fotografie uit te breiden. Uit die hoek kwam er blijkbaar bitter weinig interesse. TMAB en BFE hebben daarom beslist Media Planet 2004 te annuleren.
    Delivering top class content marketing campaigns together with 15 000+ clients globally and distributing 1000 campaigns annually. Branding made easy.

  • #2
    [Nikon D5100 & Nikon D70]
    [Yves en Liesbeths blog Resort]

    Comment


    • #3
      Was toch al jaren een zwakke bedoening, geen groot verlies voor de mensheid.
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Daar zien ze mij ook al jaaaaaren niet meer

        Comment


        • #5
          Geen groot verlies zou ik zeggen, ik ben daar 4 of 5 jaar geleden geweest, er waren verschillende hallen, alles zat tjokvol met alle grote en kleine producenten, je kwam oren ogen en handen tekort...

          En ik ben vorig jaar nog eens geweest, wat een flop!
          Met moeite 1 hal gevuld met zielig standjes, en de gamehoek zwart van het volk...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Chef pll
            Geen groot verlies zou ik zeggen, ik ben daar 4 of 5 jaar geleden geweest, er waren verschillende hallen, alles zat tjokvol met alle grote en kleine producenten, je kwam oren ogen en handen tekort...

            En ik ben vorig jaar nog eens geweest, wat een flop!
            Met moeite 1 hal gevuld met zielig standjes, en de gamehoek zwart van het volk...
            kan het niet beter verantwoorden.
            tot over 2 jaar was het echt een prachtige beurs.
            maar vorig jaar, amaai, wat was dat.

            een flop is nog zacht uitgedrukt.
            dus idd geen echt verlies.

            wel jammer, want was vroeger een superinteressante beurs/

            greets
            Orc@
            http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

            Canon EOS 10D
            Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

            Comment

            Working...
            X