Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schip spotters Haven Antwerpen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schip spotters Haven Antwerpen gezocht

    Binnen een maand ga ik vlak bij de Zandvliet en Berendrecht sluis wonen te Zandvliet , nu ben ik opzoek naar goede spotplaatsen , en ook naar anderen spotters die regelmatig in de haven van Antwerpen vertoeven . Ik heb via google al wel wat plaatsen gezien maar ik weet niet of ik er wel mag komen . Ik ben in het verleden al eens verjaagd door de Politie .

    Groeten

    Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

  • #2
    Re: Schip spotters Haven Antwerpen gezocht

    Ik zou denken dat je op de openbare weg overal mag komen maar dat je van private domein moet wegblijven. Dus p de kaaien zelf ga je niet terecht kunnen volgens mij. Ook kun je natuurlijk problemen krijgen als je mensen begint te fotograferen die daar niet van gediend zijn.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Schip spotters Haven Antwerpen gezocht

      Heb een tijdje gewerkt op de werf van de Waaslandhavensluis. Ik passeerde dagelijks langs het Deurgaenckdok, erg indrukwekkend, zelfs zonder schepen! (kranen)
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

      Comment


      • #4
        Re: Schip spotters Haven Antwerpen gezocht

        Lichterweg, uitzicht op verschillende richtingen.
        O.a. deze

        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

        Comment

        Working...
        X