Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsschatting 5DIII + lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijsschatting 5DIII + lenzen

    Denk er sterk aan om te switchen naar wat minder zwaar materiaal. Kan iemand idee geven wat realistische vraagprijzen zijn voor onderstaande? Materiaal allemaal gekocht eerste helft 2013:

    Canon 5D Mark III
    Canon 24-105L/F4
    Canon 70-200/F2.8 IS II
    Canon 100mm/F2.8 IS Macro
    Canon 430EXII
    2 x 16gb CF Extreme III
    Rugzak Kata 3N1-22

    Allemaal in absolute nieuwstaat, geen enkel krasje te bespeuren
    Incl originele verpakkingen en facturen (art&craft)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Re: prijsschatting 5DIII + lenzen

    Als ik wil weten hoeveel ik voor iets kan vragen, dan kijk ik hier eerst bij de aangeboden spullen (ik ga dan soms wel tot een paar maanden terug zoeken, en schrijf telkens de vraagprijs op, en maak daarvan dan een gemiddelde).
    En als ik geen reactie krijg na een paar dagen, dan vraag ik waarschijnlijk teveel, en moet de prijs naar beneden...

    Alle spullen die je zou willen verkopen zijn er waar veel vraag naar is, dan krijg je ze ook gemakkelijk verkocht als de vraagprijs niet overdreven hoog is.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: prijsschatting 5DIII + lenzen

      70% (huidige) nieuwprijs voor camera en lenzen, 50% voor rugzak en kaartjes of geef die erbij als ze het geheel kopen. Flitser weet ik niet echt, zoek eens op waartegen ze verkocht worden (niet de vraagprijs van de aanbieders dus).

      Comment


      • #4
        Re: prijsschatting 5DIII + lenzen

        Serieus materiaal om te verkopen... Dat is een prachtbody en enkele super objectieven!
        Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

        Comment


        • #5
          Re: prijsschatting 5DIII + lenzen

          Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
          Serieus materiaal om te verkopen... Dat is een prachtbody en enkele super objectieven!
          It's not about the gear, but about the vision. The moment that your vision is blocked by the gear, it's time to move on.

          Comment

          Working...
          X