Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tevreden over fotocentrale Photobox.ie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tevreden over fotocentrale Photobox.ie

    Donderdagavond bestelling gedaan, dinsdagmorgen geleverd.

    Over het algemeen goede kwaliteit. (één foto met een klein defectje in het papier).

    Wel de indruk dat soms donkere delen op de foto's nog extra donker overkomen.

    Eigengemaakte kaders perfect, met schrink to fit in bestelmodule aan.

    Heb ook eens postcards, fridge frame en key rings besteld.
    Alles goede kwaliteit.
    BD0251BE
    Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

  • #2
    Ik heb nooit klachten van Photobox gehad...
    en heb er ookal veel besteld.
    Als je een foutje in 't papier hebt mag je dat terugzenden, ze maken 't kostenloos opnieuw.

    Als je zwart te zwart overkomt moet je de monitor eens kalibreren met die kaart die bij je bestelling zat.
    Photobox stuurt bij de eerste twee bestellingen alttijd een kalibratiekaart mee. Je moet vooral de grijswaarden afstellen.
    Dat had ik in 't begin ook aan de hand... nu is 't perfect.

    Ik ben altijd heel tevreden oven hun producten. Ja, akkoord ze zijn ietsje duurder dan de rest, maar 't is 't waard.
    Ik heb al enkel andere fotolabo's geprobeert, maar kom telkens terug naar Ierland Photobox.


    Comment


    • #3
      @Mic, welk vergrotingen heb je reeds laten maken ?
      Ik vraag me af hoe ze een 76cm x 51cm netjes kunnen verzenden ?
      BD0251BE
      Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

      Comment


      • #4
        Originally posted by casey
        @Mic, welk vergrotingen heb je reeds laten maken ?
        Ik vraag me af hoe ze een 76cm x 51cm netjes kunnen verzenden ?
        Nee, zo groot heb ik nog niet besteld... 24 X 30 heb ik er wel al gehad, die zat stevig in een kartonnen verpakking
        Maar Potobox kennende zal dat voor hun geen probleem zijn.
        Hun gewone foto's en tassen zijn extra stevig verpakt.
        Dan denk ik dat ze de grote formaten ook wel stevig zullen inpakken.

        Comment


        • #5
          Ik heb al eens een A2 formaat laten afdrukken.
          Dat was verzonden in een kartonnen koker, alles prima.
          Ik ben ook heel tevreden over Photobox, ondertussen al honderden foto's laten afdrukken en nog nooit een fout of iets dergelijks gemerkt.
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

          Comment


          • #6
            Ik bestelde vorige week ook een eerste keer bij Photobox.

            Levering volgde inderdaad snel doch fotos waren nogal "wazig" . Kleuren waren niet zo helder als op mijn monitor.

            Ben inmiddels m.b.v. bijgeleverde calibratieprint al wat verder geraakt met kleurencalibratie op monitor en Photoshop doch vroeg mij af welke instellingen jullie als tevreden klanten gebruiken .

            Bye

            Kappa

            Comment


            • #7
              Heb enkele weken geleden +/- 100 foto's besteld.
              Dinsdag besteld en donderdag geleverd. Mooi en stevig verpakt. Kortom een service om "U" tegen te zeggen. Heb nadien nog een A4'tje bij hen besteld. Dit kwam toe in een stevige kartonnen verpakking. Werd dezelfde dag door hen verzonden, maar hier heb ik wat langer moeten wachten ... maar ligt absoluut niet aan Photbox (afgestempeld dezelfde dag van bestelling).

              Alle foto's zijn van een uitstekende kwaliteit! Het is uiteraard heel belangrijk dat je je scherm goed kalibreert om tot een goed resultaat te komen.
              http://www.ruve.be

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kappa
                Ik bestelde vorige week ook een eerste keer bij Photobox.

                Levering volgde inderdaad snel doch fotos waren nogal "wazig" . Kleuren waren niet zo helder als op mijn monitor.

                Ben inmiddels m.b.v. bijgeleverde calibratieprint al wat verder geraakt met kleurencalibratie op monitor en Photoshop doch vroeg mij af welke instellingen jullie als tevreden klanten gebruiken .

                Bye

                Kappa
                Dat zal dan idd, aan je monitor liggen???
                Je moet je monitor afstellen op een kleur en grijswaarden kalibratie.
                Bij de levering zit een kalibratiekaart.
                Vooral de grijswaarden vind ik belangrijk. Anders zijn je foto's te licht of te donker.
                Verder vind ik de fotokwaliteit op gebied van scherpte en kleur het beste wat ik al uitgetest heb... Ja, Agfa en Elka leveren éénzelfde kwaliteit.
                Dus als je de foto's wazig vind zal dit heus niet aan de afdrukcentrale liggen, denk ik zo?
                Anders zou het hier klachten regenen op BelgiumDigital, want hier gebruiken vele deze afdrukcentrale.
                Ikzelf gebruik Photobox nu al bijna twee jaar... en heb nooit één foto gehad die minder was... Ja, misschien wel, maar dan lag 't aan mij, de digigraaf

                Miljaarde, ik ga stoppen, ik zit hier precies reclame te maken...
                Even zeggen dat ik dus geen aandelen in deze winkel heb (spijtig)

                Comment


                • #9
                  Na al het goede dat ik hier gelezen heb over Photobox, heb ik deze morgen een bestelling van 101 foto's geplaatst (100 standaard formaat en één vergroting 15 x 20).
                  Ik heb een pakket van 100 foto's gekocht aan 22€

                  Hou jullie op de hoogte van het resultaat.
                  Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by satpet
                    Na al het goede dat ik hier gelezen heb over Photobox, heb ik deze morgen een bestelling van 101 foto's geplaatst (100 standaard formaat en één vergroting 15 x 20).
                    Ik heb een pakket van 100 foto's gekocht aan 22€

                    Hou jullie op de hoogte van het resultaat.
                    Je zal tevreden zijn, ben er zeker van.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mic
                      Dus als je de foto's wazig vind zal dit heus niet aan de afdrukcentrale liggen, denk ik zo?

                      wel dat dacht ik ook ..tot ik eens een foto kreeg (afgedrukt via spector) die helemaal onscherp was ... heb het nooit gesnapt hoe dat kon komen want de foto die ik had doorgestuurd was wel scherp ..

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by casey
                        Ik vraag me af hoe ze een 76cm x 51cm netjes kunnen verzenden ?
                        Op dat formaat heb ik bij Photobox eens een foto (6 Mpx) laten afdrukken en ik was verrast van het (uitstekende) resultaat, scherp, gedetailleerd, je mocht er met je neus gaan opliggen bij wijze van spreken. En inderdaad verpakt in een koker.

                        Ludovic
                        EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                        BD0118BE

                        Comment


                        • #13
                          Tja, wat kan ik hier aan toevoegen. Prima service, ook voor het uploaden van je foto's heel fijn, je kan verschillende albums aanmaken en ze hebben ook leuke spulletjes waar je je foto's kan op laten afdrukken.
                          @Mic : Ik heb je toen verteld van die tassen en muismat. Wel ik heb dus een foto op een muismat laten afdrukken van mijne kameraad zijne trouw en ook 2 tassen met op 1 tas de datum. Je moest hem en zijn vrouw eens zien, allebei Vonden het geweldig!
                          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by huibke
                            Tja, wat kan ik hier aan toevoegen. Prima service, ook voor het uploaden van je foto's heel fijn, je kan verschillende albums aanmaken en ze hebben ook leuke spulletjes waar je je foto's kan op laten afdrukken.
                            @Mic : Ik heb je toen verteld van die tassen en muismat. Wel ik heb dus een foto op een muismat laten afdrukken van mijne kameraad zijne trouw en ook 2 tassen met op 1 tas de datum. Je moest hem en zijn vrouw eens zien, allebei Vonden het geweldig!
                            Ja, die tassen... Wij geven dit hier altijd als verjaardagskado enz...
                            Heeft altijd succes. De mensen vinden 't tof om een tas met hun foto op te krijgen, of een foto van hun hond of poes...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by casey
                              @Mic, welk vergrotingen heb je reeds laten maken ?
                              Ik vraag me af hoe ze een 76cm x 51cm netjes kunnen verzenden ?
                              Casey,

                              ik heb een tweetal maand geleden zo eentje laten afdrukken bij Photobox en perfect afgedrukt (en verstuurd in een rolletje).
                              Sven
                              --
                              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                              Comment

                              Working...
                              X