Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen met instantlogic.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie kan mij helpen met instantlogic.com

    Ik probeer al dagen een gallery te 'openen' op instantlogic.com, maar helaas tevergeefs.
    Ik krijg de aanmelding niet verstuurd, krijg een foutmelding.

    Weet iemand of de site meer problemen heeft?

    Groetjes, Ebbie
    Groetjes, Ebbie
    mijn foto-log

  • #2
    ebbie1971,

    Misschien dat meer mensen je kunnen helpen als je hier ook even de foutmelding weergeeft.

    'een foutmelding' is nogal vaag...........

    m.vr.grt
    In every colour there's the light
    In every stone sleeps a crystal
    Remember the Shaman, when he used to say:
    "Man is the dream of the dolphin"

    Comment


    • #3
      dit is de foutmelding die ik krijg die ik krijg na het invullen van het aanvraagformulier en op de verzendknop druk.

      Message Could not execute command (SQL query). Query: EXEC IL_a714ac5926871196909ea51817a06bb3 ?, ?, ?, ?, ?, ? HRESULT = -2147217873 General Error Description: The statement has been terminated. Provider Specific Error Information: Record: 0 Description: The statement has been terminated. Native Error Info: 01000 Native Error Number= 3621 Record: 1 Description: Violation of PRIMARY KEY constraint 'PK_AlbumUsers'. Cannot insert duplicate key in object 'AlbumUsers'. Native Error Info: 23000 Native Error Number= 2627

      Weet iemand hier raad mee?

      gr. Ebbie
      Groetjes, Ebbie
      mijn foto-log

      Comment


      • #4
        Aan de foutmelding te zien, bestaat er al een 'AlbumUser' met deze naam.
        Heb je al geprobeerd met een andere naam?

        Een erg nette foutafhandeling vind ik het overigens niet.

        Ik hoop dat je verder kunt.

        Betty
        Age si quid agis

        Comment


        • #5
          Betty, bedankt voor het meedenken.
          Ik denk ook dat dit het probleem is, maar het rare is dat mijn albumusername mijn voor en achternaam is. Het zou wel heel toevallig zijn als iemand anders die ook zou hebben.

          Maar misschien is mijn aanmelding dus wel gelukt, maar volgens de website zou ik dan een mail moeten krijgen met een activeringscode en die heb ik dus niet gekregen.

          Erg vaag allemaal, maar ik blijf proberen want ik wil daar gewoon een gallery hebben.

          gr. Ebbie
          Groetjes, Ebbie
          mijn foto-log

          Comment


          • #6
            probeer eens http://www.pixelfish.be , gratis, onbeperkt en in het nederlands

            Comment


            • #7
              Originally posted by ebbie1971
              Betty, bedankt voor het meedenken.
              Ik denk ook dat dit het probleem is, maar het rare is dat mijn albumusername mijn voor en achternaam is. Het zou wel heel toevallig zijn als iemand anders die ook zou hebben.
              Dit zou je kunnen testen : stel je wil een account "janpeters" creëren en die zou al bestaan, dan moet "http://janpeters.instantlogic.com" je een (bestaand) album geven ...
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment

              Working...
              X