Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One HP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • One HP


  • #2
    Re: One HP

    Sorry indien mijn commentaar bij je vorige foto totaal niet onderbouwd was.
    Dikwijls posten we gewoon wat direct in ons op komt, of leggen we de nadruk op de mindere, of betere
    aspecten van een foto. Ik zal bij deze een meer uitgebreide mening geven.

    Ook bij deze foto heb ik het gevoel dat er niet echt nagedacht is over de compositie.
    Het komt bij mij over alsof je een foto neemt om er een te nemen. Ook bij dit shot ontbreekt elke vorm van enige
    spanning of zijn er geen interessante lijnen. Het geheel oogt niet in balans. Tevens hier zie ik zoveel interessante dingen
    die een betere foto konden leveren.
    Mijn foto's zijn ook verre van perfect en voor de een of andere redenen zijn en blijven we allemaal beginners.
    Maar ik zou je toch aanraden om wat meer over compositie te lezen.
    Dikwijls kruipt daar veel tijd en probeer-werk in, maar uiteindelijk loont het wel.
    Alles komt wel met der tijd, en er is niets mis mee om jouw impressie te geven van een foto die je al eens zag.
    Geen enkel plaatje is het zelfde. Soms is het de lucht die interessanter is, soms gewoon een andere scherpte diepte.
    Of een ander moment van de dag, seizoen, etc...

    Comment


    • #3
      Re: One HP

      hier kan ik je volgen, de compositie is niet wat het moet zijn. Het paard had ik best langs de andere zijde genomen. Met minder afleidende elementen in het beeld.

      Comment


      • #4
        Re: One HP

        Hoe meer je naar je foto's kijkt, hoe meer dingen die je vind waarvan je zegt: Dju, had ik het maar geweten.
        Fotografie is soms vloeken ze...

        Comment

        Working...
        X