Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan me helpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie kan me helpen

    Hoi allemaal,

    Super interessant forum dit. Bedankt hiervoor!

    Ik ben geen professional in fotograferen, maar ik ben dol op verkennen van mooie plekjes op de wereld, het liefst in België en Nederland.
    Daarnaast heb ik een voorliefde voor oude gebouwen. Niet de musea, maar de ongeschonden niet opgemaakte verlaten panden.
    Als kind ging ik vroeger wel vaker naar oude verlaten panden kijken met een groep volwassenen en dat vond ik heerlijk en was ik helemaal vergeten.
    Tot een paar weken terug ik bij toeval een aantal foto's van prachtige Urbex locaties tegen kwam.
    Nu heb ik binnenkort vakantie en heb mijn vakantieplannen omgegooid. Ik wil gaan urbexen met alle respect uiteraard voor de locatie.
    Ik struin alle foto's af en ben verliefd geworden op een locatie. Niet eens wetend of het nog bestaat. Ik denk van wel.
    Ik kom alleen niet achter de locatie. Ik weet alleen, dat het in België is.
    Ik hoop iemand te vinden, die me een stapje dichterbij de locatie kan brengen.
    Helaas heb ik weinig te bieden qua locaties zelf, omdat ik echt nieuw ben in deze materie.
    Ik vraag daarom dus niet om de locatie, maar eenvoudig tips.

    Veel liefs,

    Justum

  • #2
    Re: Wie kan me helpen

    als je hier in de zoekopties urbex intikt ga je al veel te weten komen ,maar google is je vriend
    hier ga je van de diehards van urbex fotografie geen info kunnen verkrijgen ,omdat deze tak van
    fotografie en heel gesloten groep is ,en er zo maar niet tussenkomt als "groentje " in deze tak van fotografie.
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Wie kan me helpen

      Moderator Note: Verplaatst van Tips&Trucs naar Algemeen.