Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kickboks fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kickboks fotografie

    Hey, ik ben een beginnend fotograaf en ik moet/mag om te oefenen foto's voor een folder van een kickbocksclub nemen.

    Ik heb al ervaring met buitensporten maar binnen is voor mij iets nieuw. Wat tips ivm met het op zoek gaan naar sfeerbeelden en leuke shots zouden handig zijn.

    Ik heb een 35mm AF 1.8mm, 18-55mm 1:3.5-5.6G, en een paar niet AF lenzen; 50mm, 35mm
    Alsook een flits, zonder diffusor en flitskaart.

    Voor vragen of opmerkingen, altijd welkom.

    Dank bij voorbaat

    Jonas
    Nikon D40x - Nikon F401s - (in afwachting: Nikon D5200)

  • #2
    Re: kickboks fotografie

    laat ons hopen dat je tonnen licht gaat hebben.
    als je signature up to date is dan zou ik er niet een aan beginnen.
    D40x is bij iso 400 al ruis en 800 onbruikbaar.
    35 mm 1.8 hoop ik gaat mss iets van nuttig zijn, maar je camera rekt het gewoon niet.

    have fun probeer het maar vrees ervoor.
    sluitetijd 1/125 min liefst 1/250 of 1/500 flits, jah gaat heel hard opvallen (haat ik persoonlijk), iso 400, diafragma vol open.

    succes
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: kickboks fotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      laat ons hopen dat je tonnen licht gaat hebben.
      als je signature up to date is dan zou ik er niet een aan beginnen.
      D40x is bij iso 400 al ruis en 800 onbruikbaar.
      35 mm 1.8 hoop ik gaat mss iets van nuttig zijn, maar je camera rekt het gewoon niet.

      have fun probeer het maar vrees ervoor.
      sluitetijd 1/125 min liefst 1/250 of 1/500 flits, jah gaat heel hard opvallen (haat ik persoonlijk), iso 400, diafragma vol open.

      succes
      mijn signature is niet up to date, ik beschik over een D5100. En kan altijd een D7000 gebruiken.

      Gebouw blijkt zonder ramen te zijn en met TL verlichting