Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback Sony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback Sony

    Deze zomer een Sony A77 gekocht en al de nodige formulieren naar Sony opgestuurd om 75 euro terug te krijgen via de cashback actie.
    Tevens een bevestiging gekregen dat de documenten waren toegekomen en men het bedrag binnen de 2 weken zou terugstorten.

    Dit was begin augustus.

    Tot op heden nog geen geld gezien en op mails wordt ook niet meer gereageerd.

    Heb dan maar eens een klachtenformulier ingevuld bij FOD Consumentengeschillen.


    Nog iemand (slechte) ervaringen met cashback acties van Sony?
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Cashback Sony

    Ik heb éénmaal gebruik gemaakt van een cash back actie en heb het geld toch ontvangen. Ik zou toch nog eens contact zoeken en misschien ook bellen.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Cashback Sony

      Hier ook zonder probleem het geld ontvangen (in het voorjaar) na aankoop van mijn a57.
      Zou ook eens contact opnemen.
      Canon

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Ik heb probleemloos mijn cash-back teruggehad.

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Cashback Sony

          Al twee maal contact opgenomen, maar nu geen reactie meer

          Sent from my LT26i using Tapatalk now Free
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Cashback Sony

            Ondertussen eindelijk reactie en het geld gekregen.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment

            Working...
            X