Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie Trouwfoto's Regio Diest-Tessenderlo-Geetbets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie Trouwfoto's Regio Diest-Tessenderlo-Geetbets

    Volgende zomer gaan mijn vriend en ik trouwen. Maar we zijn nog op zoek naar een mooie locatie voor onze foto's. We zijn van Tessenderlo en de feestzaal is in Geetbets dus een locatie in die buurt zou ideaal zijn. :-)

  • #2
    Re: Locatie Trouwfoto's Regio Diest-Tessenderlo-Geetbets

    Zal het eens aan mijn vrouw vragen, zij is van Budingen. Mss weet zij wel toffe locaties.
    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

    Comment


    • #3
      Re: Locatie Trouwfoto's Regio Diest-Tessenderlo-Geetbets

      Diest: Begijnhof, Warande, Stadswallen, Citadel, Markt, Halve Maan,St. Jans ruïne.... wij zijn in "den tijd" gewoon rond gegaan in Diest en gebruik gemaakt van het ganse centrum.
      Geetbets: de tuin van de feestzaal?

      Wie hebben jullie als fotograaf?

      Comment


      • #4
        Re: Locatie Trouwfoto's Regio Diest-Tessenderlo-Geetbets

        Oorspronkelijk geplaatst door FilipB Bekijk bericht
        Wie hebben jullie als fotograaf?
        als je zelf op zoek moet naar locaties, waarschijnlijk "nonkel jef" zonder enig probleem hoor!!! zolang die maar weet wat hij doet!!
        Diest is idd al veel gezegd. Park Cerckel mis je nog (mooie brug over vijver)
        Tessenderlo zou je zelf moeten weten he. misschien zijn de rail-bikes ook even een stopje waard?
        Averbode is ook niet ver af, met de nieuwe spiegelvijver ook een optie!!

        groetjes uit zichem!!

        (trouwens: zichem: de markt met zijn kiosk...)
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment

        Working...
        X