Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.



    Adobe Systems, de 'maker' van Photoshop laat weten dat de gegevens van 2,9 miljoen klanten gestolen zijn.
    Het softwarebedrijf werd slachtoffer van hackers en die gingen ook aan de haal met de betalingsgegevens.
    Uit "het laatste nieuws".

    Hackers zijn er in geslaagd in te breken bij softwarebedrijf Adobe. Ze maakten persoonlijke gegevens van 2,9 miljoen klanten buit, samen met de broncode van enkele softwarepakketten zoals Acrobat en ColdFusion.


    Uit " De Standaard".
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

    Dat is toch allemaal encrypted?
    Ze kunnen daar volgens mij niets mee doen zonder dat ze de decodeersleutel hebben.

    Comment


    • #3
      Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

      Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Dat is toch allemaal encrypted?
      Ze kunnen daar volgens mij niets mee doen zonder dat ze de decodeersleutel hebben.

      Adobe heeft me hieromtrent een mail verstuurd. Zal dus mij paswoorden moeten aanpassen???
      BD1766BE

      Comment


      • #4
        Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
        Adobe heeft me hieromtrent een mail verstuurd. Zal dus mij paswoorden moeten aanpassen???


        Heb de mijne toch maar uit voorzorg veranderd

        Comment


        • #5
          Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

          Vandaag een brief gekregen dat ik naar aanleiding van de adobe diefstal mijn creditcard via cardstop moest laten blokkeren :-( Heb dit dan maar gedaan.
          I love my D500

          Comment


          • #6
            Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

            Heb ook bericht gehad. Nogmaals, niets is veilig op het internet.
            Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

            Comment


            • #7
              Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

              Van een credit card stop heb ik nog geen bericht gekregen; maar vanmorgen dus wel dat befaamde Adobe rondschrijven ivm paswoord aanpassen op de Adobe site. Inmiddels gebeurd.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Van een credit card stop heb ik nog geen bericht gekregen; maar vanmorgen dus wel dat befaamde Adobe rondschrijven ivm paswoord aanpassen op de Adobe site. Inmiddels gebeurd.
                Heb deze morgen ook deze mail ontvangen. Probeer in te loggen met mijn e-mail adres en krijg als reactie dat ze mij niet kennen. Toch op dit adres hun mail ontvangen.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Tijd om jullie Adobe paswoord aan te passen.

                  Tiens, ik heb gewoon geklikt op de link gegeven in de mail
                  Important Password Reset Information
                  To view this message in a language other than English, please click here.

                  We recently discovered that an attacker illegally entered our network and may have obtained access to your Adobe ID and encrypted password. We currently have no indication that there has been unauthorized activity on your account.

                  To prevent unauthorized access to your account, we have reset your password. Please visit www.adobe.com/go/passwordreset to create a new password. We recommend that you also change your password on any website where you use the same user ID or password. In addition, please be on the lookout for suspicious email or phone scams seeking your personal information.

                  We deeply regret any inconvenience this may cause you. We value the trust of our customers and we will work aggressively to prevent these types of events from occurring in the future. If you have questions, you can learn more by visiting our Customer Alert page, which you will find here.
                  Adobe Customer Care
                  Ik ben niet zeker dat ik mijn email adres moest ingeven (want ik had de mail op dat adres gekregen). En daarna twee volgende mails
                  1. Click this link to reset your password...

                  en een tweede mail:
                  2. Recently your AdobeID password has changed...
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X