Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon cashback....

    Even een kritische noot...Eind juni een lens gekocht met de cashback actie van Canon na 3weken alles perfect in orde en centen op de bank. Nog wat centen gespendeerd voor een andere lens met cashback. Na een 14-dagen komt de mail dat ze alles ontvangen hebben en mijn bedrag gaan storten....Na een 10-tal dagen nog steeds niets. Een mailtje gestuurd en ja na 3 dagen (zoals beloofd op de site) een antwoord met een paar verontschuldigingen dat er iets was misgelopen en dat ze probeerden om alles op te lossen....Nu bijna een maand later geen nieuws geen mailtje...Canon lijkt dood Heb 3dagen geleden een mail gestuurd naar Nederland maar daar is Canon ook plots dood....Vandaag nog eens gemaild .....Hou jullie op de hoogte,maar vond het nuttig even te waarschuwen..Hopelijk lost het zich op zonder juridische stappen.

  • #2
    Re: Canon cashback....

    ik ben eveneens reeds 2 maanden aan't wachten op de storting van die cashback
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: Canon cashback....

      Misschien moeten we alles bundelen indien er nog wachtenden zijn....Dit kan het geheel wat versnellen?

      Comment


      • #4
        Re: Canon cashback....

        Had mijn 600d gekocht in Nederland en cashback in belgie ingediend. Op drie weken mijn geld. Dus hier alles toch goed verlopen.

        Grt,

        Jean-Pierre

        Comment


        • #5
          Re: Canon cashback....

          geen paniek mensen, wacht hier al meer dan 5 jaar.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Canon cashback....

            Ik kende iemand die ook cashback had op zn camera, maar er gewoon op wachtte, en nooit een mailtje stuurde om te vragen wat er mis was.

            In totaal heb ik 2 mailtjes gestuurd, en stond de week na mijn laatste mail mijn cashback op mn rekening.

            Ik weet niet of jullie dat ook doen, maar er gewoon op zitten wachten helpt niet echt
            NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
            https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

            Comment


            • #7
              Re: Canon cashback....

              Hier na meer dan 2 maanden ook nog niks ontvangen, wel op 22 augustus een bevestigingsmail gekregen dat het geld binnen enkele weken ging gestort zijn.
              Op de FB pagina van Canon Belgie ook enkele klachten, daarop heeft canon gereageerd dat je hen kon opbellen via een bepaald nummer, maar daardoor waren de problemen niet mee opgelost.

              Comment


              • #8
                Re: Canon cashback....

                Oorspronkelijk geplaatst door jovdt Bekijk bericht
                Hopelijk lost het zich op zonder juridische stappen.
                Nu hebben ze schrik bij canon echt wel?

                Comment


                • #9
                  Re: Canon cashback....

                  Vandaag een mailtje ontvangen met een duidelijke uitleg en veel excuses en de belofte dat de centen er zo snel mogelijk zouden zijn....Het woordje juridisch miste toch zijn effect niet.....Dit bewijst nogmaals dat je als consument steeds alert moet blijven (aangetekende verzending en alle mails bundelen zodat je sterk staat als er wat misloopt anders wacht je na 5jaar (bouk) nog steeds op je centen .Houd jullie op de hoogte als ze ook effectief gestort zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon cashback....

                    Iemand al geld ontvangen ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon cashback....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                      Iemand al geld ontvangen ?
                      De cashback van de 700D heb ik vrij snel gekregen, ik heb dus al geld ontvangen.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon cashback....

                        Zoals boven reeds vermeld de eerste actie begin juli was perfect binnen de 3weken.70-200 ll is Nu nog steeds wachten ,laat het zeker weten.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon cashback....

                          ik heb de cashback op mn 60D ook ontvangen
                          NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                          https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon cashback....

                            Een vriend van me heeft begin augustus een 7D gekocht bij Art en Craft Gent.
                            Hij heeft nog steeds geen cashback, zelfs na telefoontjes en mails.

                            Dit is ronduit schandalig, zeer trieste service bij dat merk.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon cashback....

                              Begin juni 60D bij A&C, een goei 14 dagen/drie weken daarna reeds geld gestort.
                              perman
                              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                              Comment

                              Working...
                              X