Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede service van PIN!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede service van PIN!

    Meestal hou ik me op de vlakte op dit forum, maar ik volg het vrijwel dagelijks.

    Door jullie heb ik een xdrive gekocht bij PIN, daar was ik heel tevreden van, tot gisteren.

    De usb connectie stond plots in de fik en het resultaat is dat de kabel en xdrive onbruikbaar is (connectie volledig gesmolten)

    vlug een mailtje naar Vasa gestuurd, en een paar uur later mailt hij terug dat ik de xdrive mag terugsturen, en dat hij me een nieuwe zal bezorgen. Hij zorgt zelfs voor de transfer van data!

    Dat is dus service, en als het goed is mag het ook gezegd worden!!

  • #2
    Idd, die PIN is echt NR 1 in service.
    ik bestel regelmatig ook bij hen... nooit enige problemen gehad...
    Zelfs al een vriendelijke juffrouw aan telefoon gehad... op hun kosten.

    Comment


    • #3
      Idd, schitterende service zo te lezen.
      Ik vind wel dat we met zijn allen hier deze PIN eens in de bloemetjes mogen zetten.
      Eens een doos pralines opsturen met DHL of UPS bijv.
      Ze verdienen het daar wel degelijk, en voor wat hoort wat!

      Comment


      • #4
        En.... niet vergeten dat PIN ook onze VZW sponsort...
        op iedere VZW shooting kan je een X-drive pro winnen, door PowerinNumbers geschonken.
        We hebben er allemaal al een paar in onze kast liggen...

        ze hebben hier ook natuurlijk veel klanten he?
        Maar ja, als het product keigoed is en de service keigoed is...

        Comment


        • #5
          Jazeker, de service is zeer goed, mijn batterij bleef branden dus liep steeds leeg, nieuwe baterij hielp niet dus opgestuurd....maar....dat van die data overzetten....dat zou hij voor mij ook doen alleen, ik kreeg mijn x-drive compleet nieuw terug en niks van data overgezet......
          Dus maak eerst ff een copie van je bestanden die je niet kwijt wilt.
          Ik had gelukkig alles al op cd gebrand....
          dag dag
          Vonne
          The only real failure is to give up trying!

          http://www.yvonnew.com
          http://www.vonne.web-log.nl
          and HFC forever!

          Comment


          • #6
            Awel, 'k moet zeggen, zonder te vragen of zonder dat ik zat te zagen wanneer ik iets van bevestiging zou krijgen van mij bestelling.
            Spontaan mailtje in mij box, om te zeggen dat het hun spijt dat ze zonder x-drives zitten (ja zelfs zonder hd ), en dat ze die maar pas volgende week maandag of dinsdag binnen krijgen....


            Neen echt 'k ben contenter van sommige on-line zaken dan van de meeste leveranciers waarmee je life contact hebt, ze moeten misschien wel, maar ze werken veel correcter.

            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Mijn adapter had het na 2 weken al begeven, gemailed en een week later een nieuwe ontvangen.
              Bleek nu dat mijn adapter weer is beginnen te werken. Heb hem dit gemeld en mocht de andere houden
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                Originally posted by Wunjo
                Mijn adapter had het na 2 weken al begeven, gemailed en een week later een nieuwe ontvangen.
                Bleek nu dat mijn adapter weer is beginnen te werken. Heb hem dit gemeld en mocht de andere houden

                Da's pas service zeg...
                Wacht, als mijn CFke van 1 gig er is, ga ik ook zeggen dat 't niet werkt...mmm dan krijg ik ook een nieuwe en heb ik er twee

                Comment

                Working...
                X