Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

    Ziezo, de Challenge van september 2013, thema: Verkeer, zit erop en we hebben een winnaar: Edje C, die ook in verschillende vorige Challenges vaak op de eerste pagina eindigde, en dus nu wellicht ook in de jaarrangschikking zal meespelen.
    Proficiat Edje C, en proficiat ook aan ALLE deelnemers!

    Het was een moeilijk thema. De inzenders hebben vaak geprobeerd de lelijkheid van het verkeer te maskeren door: beweging, zwart-wit, abstractie enz. Een paar onderwerpen die ikzelf verwacht had (boten, kunstwerken op rotondes, enz.) heb ik helemaal niet gezien, maar dan weer wel wat slimme inzendingen zoals dat vliegtuig of die gsm (waarover dan weer discussie ontstaat). Ik zou willen vragen om discussies over het "thematische" zoveel mogelijk te vermijden. Voor zover ik weet, heb ik maar één inzending geweigerd, omdat die foto m.i. niets met het thema verkeer te maken had. Als je vindt dat de ingezonden foto niets met het thema te maken heeft, laat dat zich dan weerspiegelen in de punten die je toekent.
    Tja... wat die punten betreft: ik zie nog steeds veel te veel 1-2-3tjes, notabene van mensen van wie ik geen foto's zie. Ik zou ook aan de deelnemers willen vragen zich van die lage punten niet teveel aan te trekken; 't is een lelijke kwaal waar ik helaas niet direct een oplossing voor heb. Echt vals spel kan ik wel aanpakken, en dat gebeurt ook, maar in principe heeft iedereen het recht om een bepaalde foto met een 1 te "bekronen".
    Ik moet nog steeds teveel foto's weigeren omwille van "archieffoto", of "ontbrekende exif", en nog steeds zijn er van die deelnemers die niet antwoorden op mijn correspondentie.
    Nochtans meld ik voortaan wat voor soort weigeringen ik "uitdeel" in deze topic, en kan ik (vooral) de nieuwkomers alleen maar vragen om contact met mij op te nemen als zij hun inzending niet dezelfde dag (of 's anderendaags) terugvinden in de lopende Challenge.

    Op naar de volgende Challenge die vandaag officieel van start gaat (dus de vroegste datum dat een inzending mag hebben is deze maand: 1 oktober 2013). Moge de mooiste herfstkleur winnen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

    proficiat Edje C een terecht overwinning
    ook aan tweede en derde stampers en brightsight
    en aan de rest van het gehele deelnemersveld

    zelf heb ik de afgelopen maand niet mee gedaan( de eerste keer sinds ik lid ben van BD aan alle andere challenge was ik steeds present )
    eerste weken geen tijd om in de foto te steken en er op uit te trekken had wel enkele foto's gemaakt in de loop van de maand als ik ergens toch mijn toestel bij had maar er zaten geen hoogvliegers tussen.
    dus maar wachten dat de drukke een beetje voorbij was.
    toen de dikke pech gehad door een verschot in de rug met nog een paar dagen te gaan voor de challenge .Dus dat viel ook in het water.
    een ganse week binnen gezeten en weinig kunnen doen.Gisteren terug aan het werk gegaan en vandaag al weer de rekening gepresenteerd gekregen .deze morgen tijdens het opstaan weer prijs.straks naar de dokter en morgen naar de osteopaat om de rug los te maken en het probleem op te lossen hoop dat het werk.
    nu op naar de volgende challenge Herfst
    hier had ik ook op willen stemmen maar was net te laat
    laat ons nog een heerlijke indian summer te gemoed gaan zodat er heel veel mooie beelden zullen zijn
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

      Van mij aan allen een dikke proficiat voor de verscheidenheid van de foto's.
      Die van Heylo vond ik heel knap ondanks de discussie eromtrent.
      Mijn man had hetzelfde idee vernoemt maar ik durfde niet.

      Edje C : proficiat met je overwinning.
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

        Van Harte Edje.
        een bekend idee maar goeie uitvoering.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

          Mooie winnaar, proficiat!

          't was weer een leuke challenge met heel wat goeie inzendingen, proficiat aan iedereen!

          grtz
          Luc
          verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

            Idd een mooie winnaar, proficiat

            een mooie top-4 ook en proficiat aan al wie meedeed
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

              een gekend beeld, toch proficiat met je eerste plaats, mijn favoriet was de foto van tannine

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                Van mij aan allen een dikke proficiat voor de verscheidenheid van de foto's.
                Die van Heylo vond ik heel knap ondanks de discussie eromtrent.
                Mijn man had hetzelfde idee vernoemt maar ik durfde niet.
                Bedankt, Marie-Anne.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                  Oorspronkelijk geplaatst door stampers Bekijk bericht
                  een gekend beeld, toch proficiat met je eerste plaats, mijn favoriet was de foto van tannine
                  Je bedoeld zeker 'tantine' Bedankt!!

                  Edje...proficiat met je eerste plaats....verdiend.... alhoewel ik brightsight ook heel sterk vond!
                  Stampers en brightsight ook ne dikke proficiat met jullie 2de en 3de plaats!
                  Ook mijn felicitaties aan iedereen die hier aan deel genomen hebben!

                  Succes voor de volgende challenge!!!


                  Lilybie...hopelijk zal het beteren met je rug...ik weet wat het is...heb er ook heel veel last van! Verzorg je goed...ontlast je rug en laat je maar lekker verwennen!!!

                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                    Edje van mij ook een dikke proficiat.
                    Stampers en brightsight ook bravo hoor.
                    Zelf kon ik maar geen foto naar mijn goesting gemaakt krijgen.
                    Ik vond verkeer mooi in beeld zetten, erg moeilijk.
                    Met gevolgd dat ik op de tweede laatste plaats eindigde.
                    Maar meedoen ik belangrijker dan winnen.
                    Lilybie ik wens je veel beterschap met je rug en hoop echt dat je er volgende keer terug bij bent.

                    groetjes

                    moniq
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

                    A picture paints a thousand words

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                      EDje C proficiat met jouw winnende foto.

                      Grt,

                      Jean-Pierre

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                        Na lange afwezigheid heb ik hier ook nog eens meegedaan. Met 32 stemmen en een gemiddelde score van 6,13 durf ik niet klagen.

                        Proficiat aan de laureaten.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                          Proficiat

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                            Allen dank voor de felicitaties, het is een drukke week geweest voor mij en vind nu pas even de tijd om online te komen.
                            Een eerste plaats is mooi maar ook relatief natuurlijk. Ik ben er uiteraard blij om maar er waren voor mij meerdere winnaars deze maand.
                            Er zaten immers enkele knappe inzendingen bij die net zo goed hadden kunnen winnen, het is maar net hoe het dubbeltje valt bij het stemmen.

                            Proficiat ook aan alle deelnemers en nu op naar de volgende challenge, herfstkleuren, ben er helemaal klaar voor.
                            Het is een thema dat zéér makkelijk te benaderen is maar dat is nu net de moeilijkheid, originaliteit wordt dus de uitdaging.

                            Grtjs.
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Edje C, winnaar van de BD-Challenge "Verkeer"

                              Proficiat, je staat in de HoF!
                              Touch the Earth...Gently
                              www.passionsenfrance.com

                              Comment

                              Working...
                              X