Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boektip : Fotografie van John Freeman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boektip : Fotografie van John Freeman

    Snel een tip voor een zeer goed fotoboek (na effen snel doorbladeren). Boekenfestijn (www.boekenfestijn.be) heeft momenteel het boek 'Fotografie' van John Freeman in hun arsenaal voor slechts €15. Is de nederlandse vertaling van : http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=4445041&si=543 81756
    Zeker een bezoekje aan een volgend Boekenfestijn waard (waar ook tal van andere fotografieboeken op de kop te tikken zijn). Jammer genoeg is de eerstvolgende editie pas in september (NL) of oktober (BE).

    Henk


  • #2
    henkvw: Bedankt voor de boekentip, boekenfestijn is inderdaad een aanrader, ben in Gent geweest enkele maanden terug.

    AndreV: weet je wat ik nog het minst beleefd vind? Iemand die hier juist gearriveerd is en continu uitspraken doet zoals:

    "Kun je je voorstellen Gixxer, meer dan honder mensen laten je in de kou"
    "Nou dit is een moeilijke vraag! Zesentwintig BD'ers hebben dit gelezen en antwoorden niet."
    "Waarom ben ik de enige die de moeite neem hier iets over te zeggen. Of zijn de andere BD'ers vergeten dat ook zij ooit hebben moeten beginnen?"
    "248 BD'ers hebben geen mening of zijn het eens met onze moedige pieterbie."

    en dan haal je soms posts naar boven die al > 15 dagen oud zijn. Wat is het nut hiervan?

    Het doet me een beetje denken aan de posts van die zogenaamde journalist die hier rond hetzelfde moment zich registreerde als jij: "Mooie shot! Lekker scherp. Gek dat de andere kijkers geen mening hebben i.v.m. je foto. Onvermogen? Desinteresse?"

    Let wel: ik ben ook voor commentaar bij foto's en liefst meer dan een 'Knappe foto' maar om nu onmiddellijk bij elke foto de andere leden een veeg uit de pan te geven dat ze geen commentaar geven vind ik iets te ver gaan.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Hallo rept,

      De nagel op de kop voor wat betreft je tweede item ...
      We hebben na het nodige speurwerk moeten constateren dat ... en dus ... want vroeger was die ... en daarvoor ...
      En zeggen dat we daar onze nuttige en schaarse tijd & energie moeten instoppen .

      Gelukkig hebben we ook opmerkzame forumleden (en dat zijn er de laatste tijd heel wat - waarvoor onze dank).

      BD-crew

      Comment


      • #4
        Originally posted by BD-crew
        De nagel op de kop voor wat betreft je tweede item ...
        Dacht het al langer, maar heb nog even gewacht met mijn post tot het echt vervelend werd en ik vrij zeker was.


        En zeggen dat we daar onze nuttige en schaarse tijd & energie moeten instoppen .
        Inderdaad, de ironie is dat deze tijd & energie gestoken had kunnen worden in replies van foto's!
        Gallery: http://www.fotogallerij.be

        Comment


        • #5
          henkvw: Bedankt voor de tip, ga boek eens opzoeken in de bibliotheek

          off-topic: AndreV: ik vind het maar logisch dat men heel veel berichten leest, maar men enkel antwoordt op het bericht indien men er iets interessants bij te vermelden of te vragen heeft
          Panoramix

          Comment

          Working...
          X