Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

    Een kennis van mij organiseert volgende zaterdag 5 oktober mede 'Mega Disco' in het Bau-huis te Sint-Niklaas. Hij zoekt hiervoor nog een fotograaf die tijdens het evenement (van 23u00 tot +/- 03u00) wil fotograferen. Die foto's worden ter plekke op grote ledschermen vertoond.
    Een kleine financiële vergoeding + etentje + free drinks worden voorzien.
    Iemand die hiervoor interesse heeft mag mij een berichtje sturen (liefst voor dinsdag a.s.).

    Alvast dank.
    www.guydewestelinckfotografie.be

  • #2
    Re: fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
    Een kleine financiële vergoeding + etentje + free drinks worden voorzien.

    mmm... krijgen de barmannen ook een 'kleine financiele' vergoeding en gratis drank?

    persoonlijk heb ik de neiging om dergelijke ingesteldheden te ontmoedigen...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      mmm... krijgen de barmannen ook een 'kleine financiele' vergoeding en gratis drank?

      persoonlijk heb ik de neiging om dergelijke ingesteldheden te ontmoedigen...
      Ah, jeugd genoeg die graag wil fotograferen voor minder dan 100 euro en gratis inkom/drank op een leuk feestje.
      Ik heb het meermaals zelf ook gedaan, omdat ik zelf ook graag uit ga. 2 vliegen in één klap, toch?



      Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
      Die foto's worden ter plekke op grote ledschermen vertoond.
      Dus de foto's moeten terplekke nog snel worden bewerkt?

      Comment


      • #4
        Re: fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

        Dus de foto's moeten terplekke nog snel worden bewerkt?
        Neen hoor, niks bewerken ter plaatse. Gewoon de (sfeer)beelden zó op het scherm.
        www.guydewestelinckfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
          Neen hoor, niks bewerken ter plaatse. Gewoon de (sfeer)beelden zó op het scherm.
          heel leuk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            mmm... krijgen de barmannen ook een 'kleine financiele' vergoeding en gratis drank?

            persoonlijk heb ik de neiging om dergelijke ingesteldheden te ontmoedigen...
            In die sector is dat al meer dan wat de gemiddelde jonge fotograaf krijgt. Vaak is dat beperkt to gratis inkom en gratis drank (al dan niet in een beperkt aantal bonnen).

            Comment


            • #7
              Re: fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              heel leuk.
              grt,bouk.
              In ieder geval leuker dan jouw commentaar.

              Comment


              • #8
                Re: fotograaf voor Mega Disco-party gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                Neen hoor, niks bewerken ter plaatse. Gewoon de (sfeer)beelden zó op het scherm.
                De foto's (sfeerbeelden) die ik maak op optredens, die worden ook alleen maar verkleind voor ik ze op de website zet.
                Maar de minder goede haal ik er dan wel eerst uit.
                Er zal iemand een selectie moeten maken omdat er bij die omstandigheden zeker een percentage onbruikbare foto's tussen zitten.
                Ik denk dat geen enkele fotograaf kan garanderen dat 100% van de foto's die uit de camera komen perfect zijn in die omstandigheden (je moet er bijvoorbeeld al zeker de foto's uithalen van mensen die net met hun ogen knipperden terwijl je de foto maakte).
                Je kan die foto's dus niet rechtstreeks vanaf het geheugenkaartje naar het scherm sturen.

                (Ik heb geen interesse om foto's te maken tijdens een "Mega Disco Party"...)
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment

                Working...
                X